Створена за підтримки Держкіно стрічка «Пофарбоване пташеня» увійшла до шорт-листа претендентів на «Оскар»

У Лос-Анджелесі оприлюднили шорт-лист 92-ї кінопремії «Оскар». У категорії «Міжнародний повнометражний фільм» до наступного туру голосування пройшли десять стрічок, серед яких і створений за підтримки Держкіно українсько-чесько-словацько-польський фільм Вацлава Маргоула «Пофарбоване пташеня». Правда, на кінопремії картина представляє Чехію.

Фільми, які увійшли до короткого списку:

  • Естонія, «Правда та справедливість»
  • Іспанія, «Біль і Слава»
  • Південна Корея, «Паразити»
  • Північна Македонія, «Країна меду»
  • Польща, «Тіло Христове»
  • Росія, «Дилда»
  • Сенегал, «Атлантика»
  • Угорщина, «Ті, хто залишився»
  • Франція, «Знедолені»
  • Чехія, «Пофарбоване пташеня»

До участі у попередньому турі були запрошені члени академії з усіх галузей. Вони переглянули подані фільми у кінозалах і виконали мінімальну вимогу до перегляду, щоб мати право голосу в категорії. Сім відібраних ними фільмів, доповнених трьома додатковими фільмами, за які проголосував Виконавчий комітет Міжнародної академії премії за художній фільм, складають цей список.

До наступного раунду номінації запрошують членів Академії з усіх галузей, які мають переглянути всі 10 фільмів зі списку, щоб взяти участь у голосуванні.

Україну у довгому списку представляв фільм режисера Нарімана Алієва «Додому».

Номінації на 92-й «Оскар» оголосять 13 січня 2020 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.