Сomic Con Ukraine оголосив набір видавців, художників, косплеєрів, танцюристів та учасників маркету

Міжнародна конвенція коміксів та поп-культури Comic Con Ukraine розпочала прийом заявок учасників. 

Минулого року фестиваль приймав учасників та гостей з України, Польщі, США, Британії, Угорщини, Греції, Колумбії, Чилі, Шотландії, Чехії, Турції, Білорусі, Росії. На головній сцені за право представляти Україну на найпрестижнішому міжнародному фестивалі косплею в Японії боролися більше 1000 косплеєрів та разом з 400-ма фанатами к-поп змагались за призовий фонд в 100 000 грн. Свої роботи показали 130 українських та іноземних художників. В зоні коміксів 14 видавництв анонсували понад 40 новинок та розпочали 30 стартів продажу коміксів. Найбільший гік-маркет налічував більше 80 тематичних учасників, заявок на Cosplay Dog Show було близько 60, а фото-зон за 50.

«Проте ми впевнені, що Арт-завод Платформа здатен вмістити більше, і ми прагнемо зібрати ще більше однодумців та зірок на нашому фестивалі», — кажуть організатори. 

Сomic Con Ukraine цьогоріч заплановано на 5 та 6 вересня. На підготовку робіт, номерів, костюмів та стендів потрібен час, тому 1 травня відкрились форми для учасників Комікс-зони та зони Фанатських стендів, Алеї художників, Cosplay & Cover Dance Show, фотографів, блогерів, в зону настільних ігор та маркету. А з 8 червня розпочнеться реєстрація на Dog Cosplay Сontest.

Видавництвам

Комікс-зона — це територія видавців мальованих історій, прекрасна нагода презентувати свої друковані видання. Термін подачі заявок: з 13 квітня до 1 липня включно. Деталі за посиланням.

Косплей та Cover Dance

Шанувальники Cosplay & Cover Dance Show позмагаються за призовий фонд у розмірі 100 000 грн. Прийом заявок для сценічного та «позасценічного» косплею відкрито з 1 травня до 31 липня 2020 року включно. Для косплею правила доступні тут. Для Cover Dance — тут.

Художникам

Показати свої роботи на Алеї художників може кожен бажаючий, хто створює в тематиці гік-культури. Правила для участі у виставці можна прочитати за лінком тут.

Маркет

Заявки до участі в маркеті на гік тематику приймаються до 1 липня. Щоб ознайомитись із правилами участі, перейдіть за цим посиланням.

маркет
маркет
маркет

Настільні ігри

Запрошуються провідники в світ настільних ігор: розробники, клуби та крамниці. Правила участі — за посиланням.

настільні ігри
настільні ігри
настільні ігри

Фанатські стенди

Реєстрація фанатських стендів розпочата з 1 травня до 1 липня включно. Ознайомитись із правилами участі можна за посиланням.

фанатські стенди
фанатські стенди
фанатські стенди

Саме на Сomic Con Ukraine приїжджали Денні Трехо, Крістофер Ллойд, Джон Ріс Девіс, Брайан Декарт та Джон Ромеро, а цього року одним із гостей очікується Maul Cosplay. Саме тут обидва дні виступатимуть українські концептуальні гурти. Саме на Comic Con Ukraine можно побачити унікальне дійство — косплей-дефіле червоною доріжкою за участю собак — Dog Cosplay Сontest. Саме на Comic Con Ukraine чергу займають за 2 години до відкриття і залишаються на локації до вечора 30 тис гостей. 

Акредитація для блогерів, фотографів та ЗМІ на сайті.

Щоб слідкувати за іншими анонсами Comic Con Ukrainian долучайтесь до Facebook, Instagram та Telegram каналів. 

Стати учасником найбільшої конвенції  коміксів та фестивалю поп-культури в ролі відвідувача можете і ви, придбавши квиток тут.

Читайте також про внутрішню кухню Comic Con Ukraine, судові розгляди та інші складнощі, а також про проблеми сприйняття теми коміксів і косплея в Україні — в інтерв’ю з організаторами конвенції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 оголосив переможців в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Ukrainian Design: The ...

Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно

Луіза Мороз, менеджерка міжнародного форуму «Креативна Україна», про те, чому креативні індустрії України повинні підкріплювати інтелектуальну інтуїцію, моральне почуття та ...

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...