Графічна дизайнерка і граверка Елла Робінсон має працює над створенням сміливих, красивих принтів, які кожен може собі дозволити. А з розвитком бізнесу Hello Bonjour, барвисті принти тепер доступні всім любителям мистецтва.
Розповідаючи про те, що привернуло авторку до гравюр у медіа, Елла розповідає, що її захоплення можна простежити в таких мультфільмах, як Тінтін або Астерікс і Обелікс. «Я виросла у Франції, і комікси були величезними, — розповідає вона. — Вони були схожі на друковану версію мультфільмів по телевізору, що вразило мене, як маленького малюка. Коли ми з сім’єю потрапили до Великобританії, я відкрив для себе світ Уоллеса та Громіта, який приніс мені величезну радість».
Працюючи як в аналогових, так і в цифрових носіях, Елла звертається до таких платформ, як Pinterest, коли справа доходить до пошуку натхнення для свого наступного друку, зазвичай шляхом дослідження старовинних плакатів на бажану тему. У неї є багато дощок, що містять посилання на зображення ручної роботи на старих постерах фільмів, а також дошки, присвячені фотографії Мартіна Парра, вінтажну упаковку та її фірмову палітру кольорів Hello Bonjour.
Вона додає: «Я також використовую календар, коли вибираю, що буде актуальною темою в найближчі кілька місяців. Це корисно, якщо я хочу зробити щось сезонне чи щось пов’язане з новинами».
Hello Bonjour дає Еллі можливість створювати яскраві графічні ілюстрації, які різко контрастують із рекомендаціями бренду її щоденної роботи. Вона створює три ілюстрації для серії друку Hello Bonjour, щоб «люди могли вибрати свою улюблену або повісити всі три поруч, якщо їм подобається».
Коли справа доходить до жонглювання її повсякденною роботою та Hello Bonjour, Елла каже: «Життя у великому будинку австралійців — наразі нас дев’ятеро — це чудовий спосіб увімкнути настільну лампу та відчути себе і… час».
«Робота з Джо Мелоун дала мені таку хорошу робочу етику і показала, як бренд може досягти всіх куточків земної кулі. Коли ти любиш щось так сильно, адреналін від створення нового принту посеред ночі не дасть тобі заснути».
Використовуючи свої вихідні для продажу на лондонських ринках, таких як Truman Brewery і Flea, London Bridge став чудовим кроком для того, щоб побачити розвиток бренду Hello Bonjour. «Я бачу фізичну реакцію людей на мою роботу, моє хобі. Це, безумовно, найбільш корисна частина моєї роботи».
Не дивно, що клієнти люблять принти Елли. Принти виготовлені за доступною ціною від 25 до 80 фунтів стерлінгів і розмірами від A3 до A2. «Йдеться не про те, щоб залякати людей, а про те, щоб вони насолоджувалися моїми малюнками чи сміялися», — додає Елла.
Щодо майбутнього своєї кар’єри та компанії Hello Bonjour, Елла Робінсон каже, що хотіла б розповісти історію про харчові упаковки. «Я люблю закуски й супермаркети. Кожного разу, коли я перебуваю в іноземному супермаркеті, я гублюся у світах, створених іншими людьми, щоб підсвідомо змусити нас купувати товари».
Читайте також:
Документальний фільм присвячений творчості Джорджа Бута, 50-річного карикатуриста New Yorker