Сеть гостиниц Art Series Hotels предлагает постояльцам поискать миниатюрные произведения искусства

В австралийских гостиницах Art Series Hotels при помощи агентства Thinkerbell открылась выставка микроискусства «Art in Micro».

Каждому постояльцу при заселении в номер выдают лупу и каталог крошечных шедевров и предлагают найти их все. Это при том, что некоторые работы настолько миниатюрны, что невооруженным глазом их не разглядеть. Те, кто найдут все миниатюры и помогут менее зорким постояльцам, получат возможность выиграть поездку на двоих в Лувр.

Райан Такерман, директор по маркетингу Art Series Hotels, заметил: «Мы всегда интересовались современным искусством и поддерживали его. И мы считаем, что микроискусство будет особенно интересно нашим гостям».

Всего в 8 гостиницах расположены 40 таких миниатюр. Среди них резные скульптуры из графита Салавата Фидаи, керамика Джона Альмеды, микродиорамы Джошуа Смита и акварели Варвары Разаковой.

Выставка «Art in Micro» будет открыта до 31 июля.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.