• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Saint Laurent демонструє картини дизайнера Шо Шибуя на виставці Waterfront Showcase в Маямі

6 Грудня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Saint Laurent демонструє картини дизайнера Шо Шибуя на виставці Waterfront Showcase в Маямі
Share on FacebookShare on Twitter

Для Miami Art Week модний бренд Saint Laurent залучив дизайнера та художника Шо Шибуя для виставки біля 17-ї вулиці. Креативний директор французького люксового бренду Ентоні Ваккарелло доручив Шибуя показати серію намальованих газет, зроблених у рамках його серії Sunrise from a Small Window.

Шибуя, засновник творчої студії Placeholder з Нью-Йорка, розпочав серіал минулого року у відповідь на пандемію. У квітні 2020 року він почав зафарбовувати перші сторінки газети, оскільки повідомлення, пов’язані з кризою та соціальними заворушеннями, почали загострюватися. Нанесення сходу над темними звітами дня послужило тим, що в прес-релізі Saint Laurent описує як «посередництво у контрасті між стабільним ранковим небом і все більш хаотичними новинами».

Одна з робіт серії містить спокійні відтінки синього, намальовані суцільним блоком під заголовком: «США. Смерті близько 100 000, незліченна втрата».

«Це був день, коли настала серйозність пандемії, — сказав Шибуя. — Натомість я намалював всю обкладинку, щоб віддати належне людям, які постраждали». Інші видання, що містять новини про заворушення в Капітолії США та новини про щеплення, зафарбовані червоними та тілесними тонами.

Шо Шибуя, картина без назви із серії «55 світанок».

Для виставки в Маямі, пов’язаної з концепцією Saint Laurent Rive Droite, яка охоплює сучасне мистецтво та дизайн, що наслідує спадщину обмежених у тиражах виробів бренду, виготовлених за участю художників у спосіб, що поєднує розкіш і вуличний стиль, Шибуя включив елементи навколишнього середовища з великомасштабними спорудами, які розташовані на березі. Всередині них розміщені картини на стінах. За допомогою тимчасового простору Шибуя і Ваккарелло намагалися зафіксувати переходи світла навколо лінії горизонту в сутінках і на світанку. Картини відображаються в хронології, щоб підкреслити ретельний запис Шибуя кожного дня за допомогою його тональних градієнтів.

Для Ваккарелло (куратора шоу, присвяченого зображенням, створеним за останні два роки багато з яких привернули увагу громадськості) така взаємодія з митцем знаменує собою крок, щоб залишатися в тонусі з пандемією. І це не перший раз, коли він, як креативний директор Saint Laurent, звертається до співпраці з художниками, щоб підвищити продукцію лейбла. Нещодавно він організував демонстрацію фотографій Жанлу Сіффа для паризького фото-ярмарку та доручив Дугу Ейткену створити інсталяцію у Венеції, яка в липні стала злітною смугою.

Джерело


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про виставку робіт Енді Воргола, дослідження соцмереж та кейс #StillSpeakingUp

Теги: виставкикреативмистецтворозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.