Для Miami Art Week модний бренд Saint Laurent залучив дизайнера та художника Шо Шибуя для виставки біля 17-ї вулиці. Креативний директор французького люксового бренду Ентоні Ваккарелло доручив Шибуя показати серію намальованих газет, зроблених у рамках його серії Sunrise from a Small Window.
Шибуя, засновник творчої студії Placeholder з Нью-Йорка, розпочав серіал минулого року у відповідь на пандемію. У квітні 2020 року він почав зафарбовувати перші сторінки газети, оскільки повідомлення, пов’язані з кризою та соціальними заворушеннями, почали загострюватися. Нанесення сходу над темними звітами дня послужило тим, що в прес-релізі Saint Laurent описує як «посередництво у контрасті між стабільним ранковим небом і все більш хаотичними новинами».
Одна з робіт серії містить спокійні відтінки синього, намальовані суцільним блоком під заголовком: «США. Смерті близько 100 000, незліченна втрата».
«Це був день, коли настала серйозність пандемії, — сказав Шибуя. — Натомість я намалював всю обкладинку, щоб віддати належне людям, які постраждали». Інші видання, що містять новини про заворушення в Капітолії США та новини про щеплення, зафарбовані червоними та тілесними тонами.
Для виставки в Маямі, пов’язаної з концепцією Saint Laurent Rive Droite, яка охоплює сучасне мистецтво та дизайн, що наслідує спадщину обмежених у тиражах виробів бренду, виготовлених за участю художників у спосіб, що поєднує розкіш і вуличний стиль, Шибуя включив елементи навколишнього середовища з великомасштабними спорудами, які розташовані на березі. Всередині них розміщені картини на стінах. За допомогою тимчасового простору Шибуя і Ваккарелло намагалися зафіксувати переходи світла навколо лінії горизонту в сутінках і на світанку. Картини відображаються в хронології, щоб підкреслити ретельний запис Шибуя кожного дня за допомогою його тональних градієнтів.
Для Ваккарелло (куратора шоу, присвяченого зображенням, створеним за останні два роки багато з яких привернули увагу громадськості) така взаємодія з митцем знаменує собою крок, щоб залишатися в тонусі з пандемією. І це не перший раз, коли він, як креативний директор Saint Laurent, звертається до співпраці з художниками, щоб підвищити продукцію лейбла. Нещодавно він організував демонстрацію фотографій Жанлу Сіффа для паризького фото-ярмарку та доручив Дугу Ейткену створити інсталяцію у Венеції, яка в липні стала злітною смугою.
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про виставку робіт Енді Воргола, дослідження соцмереж та кейс #StillSpeakingUp