• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

4 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. Період дослідження 01.09.2020 — 02.02.2021.

Добірка сформована із 15 сучасних письменників та письменниць: Сергій Жадан, Юрій Андрухович, Макс Кідрук, Оксана Забужко, Софія Андрухович, Андрій Любка, Анастасія Нікуліна, Євген Лір, Ірена Карпа, Сашко Дерманський, Мартин Якуб, Люко Дашвар, Мирослав Лаюк, Артем Чех, Олена Рижко, які працюють у різних літературних жанрах та напрямах й активні у ЗМІ та соцмережах. До неї увійшли як знані автори, так і свіжі імена, які щороку стають помітнішими у медіа та «обростають» своєю цільовою аудиторією.

Під час дослідження вимірювалися кількість згадок у медіа та соцмережах про письменників, потенційне охоплення аудиторії, а також команда LOOQME зібрала топи ЗМІ, які найчастіше писали про письменників і 5 найпопулярніших новин з найбільшою кількістю повторів та потенційних контактів.

Кого згадували найчастіше

За період дослідження про популярних українських письменників загалом вийшло 79 265 публікацій, з яких 10 428 згадок припадають на ЗМІ, а 68 837 згадки — припадають на соцмережі. Кількість згадок у соцмережах більше ніж в 6 разів перевищує кількість згадок у традиційних медіа. Це вказує на те, що про письменників набагато більше комунікують у соцмережах, аніж у ЗМІ.

На графіку 1 поданий розподіл кількості згадувань окремо про кожного письменника. Крім кількості згадувань на ньому відображено ще й Potential Reach (online). Це показник, що вказує на потенційну кількість контактів з аудиторією.

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

Найбільшу кількість згадок у ЗМІ отримав Сергій Жадан — 3 111 згадки. Така медіаактивність пов’язана не лише з його літературною, а й музичною діяльністю. Оксана Забужко з результатом 1 875 згадок та Юрій Андрухович з 1 532 згадки посіли 2 та 3 місця. Згадки про Оксану Забужко у ЗМІ так само як і в Сергія Жадана пов’язані не лише з її літературною творчістю, а й із суспільною діяльністю. Інфоприводом, що позитивно вплинув на кількість згадок у ЗМІ про Юрія Андруховича став вихід його нового роману «Радіо Ніч».

Кількість публікацій не завжди співпадає з охопленням аудиторії. Це залежить від типу та популярності ЗМІ в яких були опубліковані матеріали. Наприклад, у публікацій зі згадками про Оксану Забужко охоплення аудиторії вище, ніж у публікацій зі згадками про Сергія Жадана, хоча кількість публікацій про Сергія Жадана більша.

На графіку 2 показано розподіл кількості згадок про письменників у соцмережах. Перша п’ятірка істотно не змінилася у порівнянні з показниками згадок у ЗМІ, за винятком результатів Сашка Дерманського, який піднявся з 8 позиції (225 згадок у ЗМІ) на 3 (4 243 згадки у соцмережах). Такий результат пов’язаний з фейсбучними активностями на підтримку письменника через випадок з інтернет-цькуванням.

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

Хто найбільше пише про сучасних українських письменників

На графіку 3 подані дві добірки зі ЗМІ. Перша «Топ-ЗМІ за кількістю публікацій» — це добірка 10 ЗМІ, що найбільше писали про письменників. Друга «ЗМІ з рейтингу ТОП-100» — це добірка 10 ресурсів, що входять в ТОП-100 найпопулярніших ЗМІ.

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

За кількістю публікацій у соціальних мережах найпопулярнішою мережею є Facеbook з 54 863 згадками. На другому місці — Twitter з показником 8 144 згадки, який обігнав Instagram приблизно в 4 рази. Такий розподіл вказує на те, що в українському Twitter досить потужне письменницьке ком’юніті, попри те, що в масовому вжитку Instagram популярніший серед українців. 14 згадок у TikTok показують, що це ще новий комунікаційний формат «для письменників» і «про письменників», але його вже починають освоювати й використовувати.

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

5 найпопулярніших новин зі згадками про письменників

На графіку 4 зібрано 5 найпопулярніших новин зі згадками про письменників. У найпопулярніших новинах згадуються Юрій Андрухович, Оксана Забужко, Софія Андрухович по 2 рази та Ірена Карпа — згадується 1 раз.

Не всі новини пов’язані з літературною діяльністю авторів. Це показує тенденцію, що медіаактивність сформована навколо письменників складається з різних тематичних інфоприводів, не обмежених лише літературою.

Фото в заголовку: Кетрін Лавері, unsplash.com


Читайте також: За результатами дослідження компанії Research & Branding Group, в Україні інтернет став популярнішим за телебачення.

Теги: літературамедіаринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.