• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Porsche віддає рекламну площу під цифрове мистецтво

11 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Global Gallery, створена Porsche Creative Alliance спільно з художньою галереєю KÖNIG, є восьмитижневим заходом, який перетворює деякі з найвідоміших локацій зовнішньої реклами на своєрідні виставки, що демонструють сучасне цифрове мистецтво.

9 жовтня автомобілебудівник Porsche придбав рекламну площу на ряді найбільших цифрових білбордів світу і передав її одинадцяти цифровим митцям. Зазвичай в таких локаціях можна побачити рекламу смартфонів або високої моди, але цього разу велетенські екрани стали натомість полотном для художників з різних куточків світу, від Нью-Йорку до Сеулу. Кожен із них своїми цифровими і часто анімованими роботами привносить своє унікальне мислення у цю активацію.

Для молодих митців Global Gallery стала можливістю продемонструвати свої роботи на найбільшій з можливих сцен. Перенесені з цифрового середовища у фізичний світ ці мистецькі твори тепер будуть побачені не одиницями, а доволі великою аудиторією з усього світу.

Така колаборація між автомобілебудівником і художньою галереєю була задумом агенції Proximity.

З допомогою медіапартнерів PHD і Drum ця імерсивна виставка розмістилася в головних OOH-локаціях п’яти мегаполісів: Times Square (Нью-Йорк), Sony Centre (Берлін), Shibuya Crossing (Токіо), K-Pop Square (Сеул) та Callao Lights (Мадрид).

Всі мистецькі роботи містять QR-коди, які дозволяють глядачам придбати їх як NFT на вебсайті misa.art/gg. Сам сайт був створений галереєю KÖNIG як вхідна точка на ринок мистецтва, де колекціонери та митці можуть купувати й продавати твори мистецтва онлайн. На ньому ж можна знайти докладнішу інформацію про цю активацію і митців, які взяли в ній участь.

Цей масштабний проєкт є частиною довгострокової програми бренд-комунікацій під назвою Dreamers. On., яка ставить за мету сприяння реалізації мрій своєї творчо налаштованої аудиторії.

Джонатан Діб, старший креативний директор Proximity, так пояснює цей задум: «Коли ми бачимо припаркований на узбіччі Porsche, ми просто не можемо пройти повз нього, не замилувавшись красою його унікальних обрисів. І ми переконані, що маркетинг для такого іконічного бренду повинен черпати натхнення саме із цього спостереження. Саме тому Porsche й використовує найбільші OOH-локації світу як спосіб донести цифрове мистецтво до перехожих в реальному світі».

Джерело


Читайте також:

Авто + музика: Porsche знімає відео про музикантів.

Теги: діджиталзовнішня рекламамистецтвотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.