Global Gallery, створена Porsche Creative Alliance спільно з художньою галереєю KÖNIG, є восьмитижневим заходом, який перетворює деякі з найвідоміших локацій зовнішньої реклами на своєрідні виставки, що демонструють сучасне цифрове мистецтво.
9 жовтня автомобілебудівник Porsche придбав рекламну площу на ряді найбільших цифрових білбордів світу і передав її одинадцяти цифровим митцям. Зазвичай в таких локаціях можна побачити рекламу смартфонів або високої моди, але цього разу велетенські екрани стали натомість полотном для художників з різних куточків світу, від Нью-Йорку до Сеулу. Кожен із них своїми цифровими і часто анімованими роботами привносить своє унікальне мислення у цю активацію.
Для молодих митців Global Gallery стала можливістю продемонструвати свої роботи на найбільшій з можливих сцен. Перенесені з цифрового середовища у фізичний світ ці мистецькі твори тепер будуть побачені не одиницями, а доволі великою аудиторією з усього світу.
Така колаборація між автомобілебудівником і художньою галереєю була задумом агенції Proximity.
З допомогою медіапартнерів PHD і Drum ця імерсивна виставка розмістилася в головних OOH-локаціях п’яти мегаполісів: Times Square (Нью-Йорк), Sony Centre (Берлін), Shibuya Crossing (Токіо), K-Pop Square (Сеул) та Callao Lights (Мадрид).
Всі мистецькі роботи містять QR-коди, які дозволяють глядачам придбати їх як NFT на вебсайті misa.art/gg. Сам сайт був створений галереєю KÖNIG як вхідна точка на ринок мистецтва, де колекціонери та митці можуть купувати й продавати твори мистецтва онлайн. На ньому ж можна знайти докладнішу інформацію про цю активацію і митців, які взяли в ній участь.
Цей масштабний проєкт є частиною довгострокової програми бренд-комунікацій під назвою Dreamers. On., яка ставить за мету сприяння реалізації мрій своєї творчо налаштованої аудиторії.
Джонатан Діб, старший креативний директор Proximity, так пояснює цей задум: «Коли ми бачимо припаркований на узбіччі Porsche, ми просто не можемо пройти повз нього, не замилувавшись красою його унікальних обрисів. І ми переконані, що маркетинг для такого іконічного бренду повинен черпати натхнення саме із цього спостереження. Саме тому Porsche й використовує найбільші OOH-локації світу як спосіб донести цифрове мистецтво до перехожих в реальному світі».
Читайте також:
Авто + музика: Porsche знімає відео про музикантів.