Pit Bull Bass або телепорт майбутнього: як BASSIDE святкував сьому річницю

В рамках проекту Pit Bull Bass відбулося святкування 7-річчя знаменитого музичного об’єднання BASSIDE. 14 вересня під куполом просторого павільйону Національного комплексу «Експоцентр України» в Києві на грандіозну вечірку зібралися понад 1500 молодих, прогресивних людей, які тримають руку на пульсі трендів.

На річницю BASSIDE лавина шаленого драйву охопила колонну будівлю ВДНГ. Вечірка відбулася за участі й підтримки титульного партнера заходу – бренда енергетичних напоїв PIT BULL Групи Компаній «Нові Продукти».

Pit Bull Bass – спеціальний формат нічних вечірок, покликаний об’єднувати яскраву, енергійну та свідому молодь, для якої важливі індивідуальність та свобода самовираження. «Бренд PIT BULL зберігає власну комунікаційну платформу – на території репу і хіп-хопу, але з новим відтінком. Такий формат вечірок ми проводимо в колаборації з промо-групами. Так, наприклад, спільно з Basside організовано три яскраві івенти в Києві (2016, 2017 і 2019). З Syrup в 2019 році ми провели дві вечірки в Харкові і у Львові в рамках VI сезону реп-проекту Pit Bull Battle, який цьогоріч проходить у новому форматі LIVE, що передбачає ширше залучення до проекту відомих представників української та зарубіжної реп-спільноти», – коментує Іван Базар, засновник агентства ODDEE, співавтор проектів для PIT BULL™.

Зірковий лайнап BASSIDE поставив високу планку на майбутнє, адже цьогоріч під куполом київського експоцентру свої найкращі сети виконали всесвітньо відомі музиканти з України та закордону. І, звичайно ж, найкращий хіп-хоп – на танцмайданчику On Fire.

Jerrau Vandal – артист, для якого не існує жодних стилістичних меж, він частенько грає на Boiler Room, а його ремікси сапортять Diplo, A-track, Mr. Carmack та інші. На головній сцені виступив і добре відомий Romsta – музикант із тусовки AVG. Грайм-виконавець Mc No Limit – один із засновників об’єднання Green Park Gang, вважається ветераном грайм-руху і фактично є першим МС, хто почав працювати в цьому жанрі російською мовою. Шалену популярність здобув завдяки мікстейпам «The most wanted» та «Грайм Академія», а також яскравим виступам на популярному батл-майданчику Versus BPM. І, зрештою, Basside Flava – як і завжди, вони тримали в тонусі та на єдиній музичній хвилі тисячі людей.

Без перебільшень, цьогорічний івент BASSIDE: VII YEARS OF BASS – найкрутіша подія вересня. Це вечірка, де кожен був серед своїх.

Жодних штампів і кліше – лише ти, твій характер і власне бачення! Ще б пак – адже трушний енергетик PIT BULL™ створений для справжніх сміливців. Сильні духом, упевнені в собі та абсолютно незалежні хлопці й дівчата – саме вони запалили собою танцпол!

Якщо раптом не були з нами, є змога зазирнути в телепорт майбутнього! Pit Bull x Basside VII years of bass – як це було:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...