Оголошено претендентів на премію Jager Music Awards 2019

Премія незалежної музики Jager Music Awards 2019 оприлюднила списки номінантів у 10 категоріях: гурт року, сингл року, відео року, рок-артист року, хіп-хоп артист року, електронний артист року, лейбл року, подія року, DJ року й внесок в індустрію.

За звання «Гурт року» борються DakhaBrakha, Latexfauna i Yuko. За першість в номінації «Подія року» змагаються музичні фестивалі Atlas Weekend, UPark Festival та концерт Monatik, який відбувся в червні в НСК «Олімпійський».

А ось кліпи, які претендують на першість в категорії «Відео року»:

До складу журі увійшли: партнер фестивалю Sziget, директор з продакшену на Electric Castle Festival, українські промоутери, продюсери та журналісти. Також на сайті премії розпочали відкрите голосування у категорії «Young Blood», яку створили заради пошуку нових артистів.

Імена переможців оголосять 15 листопада.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.