Новая кампания Apple позволяет взглянуть на музыкантов вблизи

Размытые съемки с концертов давно и прочно укоренились в мемах и Instagram. И все же компания Apple недавно продемонстрировала, что для ее смартфонов даже съемка концертных видео в прекрасном качестве не проблема.

Новейшее мероприятие в рамках кампании «Снято на iPhone» (Shot on iPhone) позволяет увидеть вблизи некоторых из самых знаковых музыкантов современности. По словам агентства TBWA\Media Arts Lab, фотографии 16 музыкантов различных жанров и из разных стран были сделаны профессиональными фотографами, которые уже давно сотрудничают с индустрией музыки.

 

Помимо фотографий Apple подготовила три небольших документальных видео, снятых на iPhone XS во время концертов Florence + the Machine, FKA Twigs и Камаси Вашингтон.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.