Одноразовому пластику може знадобитися до 450 років, щоб розкластися, опинитися на звалищі й плавати в наших океанах. Щоб підвищити обізнаність про похмуру реальність пластикового забруднення, Greenpeace Netherlands співпрацює з Ogilvy, щоб створити «вінтажний» інтернет-магазин, де споживачі можуть переглядати колекцію все ще неушкоджених пластикових предметів різних епох.
Усі предмети — від горщиків з йогуртом до пляшок з відбілювачем, від великих упаковок морозива до хрустких пакетів — були вилучені з реальних пляжів. За даними Greenpeace, деякі з них плавають в океані понад 50 років. Ретро-шрифти та вінтажний дизайн упаковки лише свідчать про те, скільки часу потрібно, щоб пластикові вироби зруйнувались.
Кампанія включає рекламні щити OOH із такими гаслами, як «Це змусило взуття сяяти в 70-х, це робить пляжі брудними сьогодні» та «Смачно для дітей у 60-х, але огидно для пляжів сьогодні».
Також є відео, яке імітує рекламу в стилі ретро-шопінгового каналу, перш ніж спробувати розкрити справжній вплив непереробленого пластику на навколишнє середовище.
Plastic is Back є частиною ширшої кампанії Greenpeace проти забруднення пластиком. У Великобританії організація створила таблицю супермаркетів країни, яка підкреслює їхній вплив на навколишнє середовище. Екологи також можуть підписати петицію до міністрів уряду Великобританії з проханням переходу від пластику. Greenpeace підтримує рух за повну заборону експорту пластикових відходів не пізніше 2025 року.
Читайте також:
Підбірка фільмів та серіалів для діджитал-спеціаліста, який бачив усе