• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Магазин DISTANCE перетворює обмеження швидкості на маркетинг

13 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Магазин DISTANCE перетворює обмеження швидкості на маркетинг
Share on FacebookShare on Twitter

Фотографії з реальних камер швидкості фіксують бігунів, які порушують нове обмеження швидкості в Парижі.

Прагнучи зменшити кількість забруднення, підвищити безпеку дорожнього руху та зробити місто більш зручним для пішоходів, Париж запровадив обмеження швидкості до 30 км/год скрізь, за винятком деяких головних доріг та автомагістралей. Як можна здогадатися, це змусило людей заговорити: хоча для деяких водіїв це правило стало поганою новиною, уповільнюючи їх, для інших — це крок уперед до безпечніших та чистіших вулиць, а також у боротьбі зі зміною клімату. Однак є третя група людей, які побачили в цьому правилі новий виклик: чи зможуть вони його порушити.

Бігуни поза законом

Знайомтесь з «Бігунами поза законом», командою спортсменів, яким була надана можливість перетнути лінію, але не з-за керма. Натомість DISTANCE — концептуальний магазин, що спеціалізується на бігу — у партнерстві з агентством BETC Paris та виробничою компанією SOLDATS випробував обмеження для бігунів, попросивши їх бігати швидше, ніж автомобілі.

Таким чином, 31 серпня група спортсменів бігли від однієї камери контролю швидкості до іншої з єдиною метою: щоб спрацював спалах радарів. У короткому відео режисера Jules Renault, бігуни демонструють свою місію, щоб їх помітили камери швидкості. Але чи вдається їм отримати штраф?

Варто зазначити, що кампанія не була спрямована на отримання штрафів. Дійсно, бігуни перевищили обмеження швидкості, бувши швидшими за автомобілі — які тепер мають відповідати новому правилу. І, як можна було очікувати, є також наочні свідчення того, що сталося на вулицях Парижа тієї ночі.

Зображення з радарів – новий формат реклами

DISTANCE перетворили зображення з радарів на рекламні матеріали в рамках маркетингових заходів щодо демонстрації магазину: «Цей новий захід викликає багато розмов у Парижі. Ми думали, що це чудова можливість просувати магазин та нашу концепцію бігу», — каже Guillaume Pontier, один із засновників DISTANCE. Серед тих, хто приєднався до ініціативи, були професійні французькі спортсмени Léna Kandissounon, яка була зафіксована на камеру зі швидкістю 36 км/год, та Quentin Malriq, який розігнався до 38 км/год.

французькі спортсмени

«Дуже часто в рекламі, коли ви хочете провести друковану кампанію, ви наймаєте фотографа. Що ж, вперше цей фотограф — машина, а точніше автоматичний радар», — продовжує Argues Stéphane Xiberras, президент та креативний директор BETC.

Також після Паризького півмарафону, який відбувся 5 вересня, магазин оголосив конкурс швидкості, запросивши всіх перевірити свої межі. Радар, встановлений за адресою магазину, отримав завдання вирішити, хто з тих, хто брав участь у конкурсі, гідний стати бігуном — поза законом.

DISTANCE

Джерело


Читайте також:

Бренд Sky у боротьбі зі зміною клімату

Новий ролик PlayStation демонструє алегоричну гру в шахи з живими фігурами

Теги: історіїкреативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.