Фотографії з реальних камер швидкості фіксують бігунів, які порушують нове обмеження швидкості в Парижі.
Прагнучи зменшити кількість забруднення, підвищити безпеку дорожнього руху та зробити місто більш зручним для пішоходів, Париж запровадив обмеження швидкості до 30 км/год скрізь, за винятком деяких головних доріг та автомагістралей. Як можна здогадатися, це змусило людей заговорити: хоча для деяких водіїв це правило стало поганою новиною, уповільнюючи їх, для інших — це крок уперед до безпечніших та чистіших вулиць, а також у боротьбі зі зміною клімату. Однак є третя група людей, які побачили в цьому правилі новий виклик: чи зможуть вони його порушити.
Бігуни поза законом
Знайомтесь з «Бігунами поза законом», командою спортсменів, яким була надана можливість перетнути лінію, але не з-за керма. Натомість DISTANCE — концептуальний магазин, що спеціалізується на бігу — у партнерстві з агентством BETC Paris та виробничою компанією SOLDATS випробував обмеження для бігунів, попросивши їх бігати швидше, ніж автомобілі.
Таким чином, 31 серпня група спортсменів бігли від однієї камери контролю швидкості до іншої з єдиною метою: щоб спрацював спалах радарів. У короткому відео режисера Jules Renault, бігуни демонструють свою місію, щоб їх помітили камери швидкості. Але чи вдається їм отримати штраф?
Варто зазначити, що кампанія не була спрямована на отримання штрафів. Дійсно, бігуни перевищили обмеження швидкості, бувши швидшими за автомобілі — які тепер мають відповідати новому правилу. І, як можна було очікувати, є також наочні свідчення того, що сталося на вулицях Парижа тієї ночі.
Зображення з радарів – новий формат реклами
DISTANCE перетворили зображення з радарів на рекламні матеріали в рамках маркетингових заходів щодо демонстрації магазину: «Цей новий захід викликає багато розмов у Парижі. Ми думали, що це чудова можливість просувати магазин та нашу концепцію бігу», — каже Guillaume Pontier, один із засновників DISTANCE. Серед тих, хто приєднався до ініціативи, були професійні французькі спортсмени Léna Kandissounon, яка була зафіксована на камеру зі швидкістю 36 км/год, та Quentin Malriq, який розігнався до 38 км/год.
«Дуже часто в рекламі, коли ви хочете провести друковану кампанію, ви наймаєте фотографа. Що ж, вперше цей фотограф — машина, а точніше автоматичний радар», — продовжує Argues Stéphane Xiberras, президент та креативний директор BETC.
Також після Паризького півмарафону, який відбувся 5 вересня, магазин оголосив конкурс швидкості, запросивши всіх перевірити свої межі. Радар, встановлений за адресою магазину, отримав завдання вирішити, хто з тих, хто брав участь у конкурсі, гідний стати бігуном — поза законом.
Читайте також:
Бренд Sky у боротьбі зі зміною клімату
Новий ролик PlayStation демонструє алегоричну гру в шахи з живими фігурами