Крістіан Бауман є президентом і головним креативним директором H4B Chelsea, флагманського креативного агентства відділу охорони здоров’я Havas.
Як креативний директор, Крістіан завжди працював у сфері охорони здоров’я і ніколи не хотів працювати деінде, керуючи основними кампаніями для клієнтів, зокрема Pfizer, Sanofi, Novartis, Alcon та багатьох інших. Поза роботою він є автором трьох романів і колишнім постійним коментатором NPR All Things Considered. Його роботи були представлені на Fresh Air з Террі Гроссом, The New York Times і CNN. Крістіан служив в армії США з 1991 по 1995 рік, в тому числі гастролював у зонах бойових дій Сомалі та Гаїті.
Журналістка новинного сайту Muse by Clio Джессіка МакОлей поспілкувалася з Крістіаном для серії Checkup, де команда Muse by Clio спілкуємося з лідерами маркетингового простору охорони здоров’я.
Крістіане, розкажіть нам…
Де ви виросли й де зараз живете.
Я виріс в окрузі Хантердон, штат Нью-Джерсі, і вже 20 років живу у селі Нью-Хоуп, штат Пенсільванія, приблизно в 40 хвилинах на північ від Філлі. Це довгий шлях до Нью-Йорка.
Як ви вперше потрапили в маркетинг у сфері охорони здоров’я і що вас у ньому привабило.
Я письменник, що надає художнього задоволення, але не дає користі для здоров’я, тому я влаштувався коректором в рекламне агентство. Після цього одне призводило до іншого.
Те, що люди можуть не знати про галузь охорони здоров’я.
Можливо, ви не знаєте, що реклама здоров’я та медицини насправді є основою всієї сучасної реклами, включаючи такі речі, як перше послідовне використання логотипів і брендингу, а також концептуальні кампанії. Крім того, деякі з найвидатніших візуальних художників із Нью-Йорка 1940-х і 1950-х років працювали в фармацевтичній рекламі та допомагали будувати індустрію, динаміку, яка існує й сьогодні, коли багато працюючих художників, музикантів і письменників, як я, знайшли дім у цій галузі.
Яким нещодавнім проєктом ви пишаєтеся.
H4B Chelsea завжди намагається віддячити через безоплатну творчу та стратегічну роботу, і цього року ми підтримуємо HealthCorps, дивовижну організацію, засновану доктором Озом, яка займається проблемами несправедливості щодо здоров’я підлітків у групах ризику.
Чужий проєкт у сфері охорони здоров’я, який вас вразив нещодавно.
Кожен у Нью-Йорку сьогодні знає, що ситуація з бездомними погіршилася через Covid. Мені подобається безкоштовне зобов’язання, яке Арнольд та його комерційний директор Річ Руссо вже давно дали Коаліції для бездомних.
Головна проблема, яка стоїть перед рекламодавцями медичних послуг сьогодні.
Хороша проблема: наш сектор розвивається швидше, ніж ми можемо укомплектувати його персоналом. Я закликаю всіх, хто займається виробництвом креативу, який продає цукристі каші, зателефонувати мені й зробити здоровий перехід сьогодні!
Одна річ про те, як розвивається охорона здоров’я, яка вас хвилює.
Наші клієнти здебільшого дуже консервативні та повільніше засвоюють, але з дуже вагомої причини: на карту поставлено життя, тому ризик непорозуміння має бути нульовим. Сказавши це, ми краще впораємося в ці дні, показуючи їм, як приєднатися до соціальних і цифрових світів захоплюючими, корисними способами, які все ще є відповідальними.
Як охорона здоров’я може залучити більше творчих талантів.
Я вважаю, що нам потрібно краще поговорити з рекламними школами про те, чому наш сектор є чудовим для розгляду, але ми також повинні зробити ще кращу роботу, щоб дивитися за межі рекламних шкіл на людей з нетрадиційним досвідом (як я) і обґрунтовувати те, як вони можуть бути тут корисними.
Чим би ви займалися, якби не займалися маркетингом охорони здоров’я.
Це для мене легко, тому що я вже цим займаюся: пишу свої романи. Але мені подобається баланс у моєму житті мистецтва та торгівлі, і мені подобається моя робота. Для мене це не те чи інше.
Фото на головній: Фотоілюстрація Ешлі Еппінг
Читайте також:
«Ми зробимо вашу подію незабутньою»? Яких кліше краще уникати в івент-сфері
«Мистецтво дозволяє нам танцювати перед обличчям загибелі»: Кехінде Вілі про сучасне мистецтво