• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Чи буде продовження «Squid Game»?

30 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чи буде продовження «Squid Game»?
Share on FacebookShare on Twitter

Схоже, Squid Game буде існувати ще деякий час. Вперше за всю історію творець Хван Дон Хюк повідомив, що нещодавно велися розмови про можливий третій сезон популярного шоу.

«Я веду переговори з Netflix щодо 2, а також 3 сезону», — сказав Хван корейській телекомпанії KBS, як повідомляє The Korean Times. «Ми прийдемо до висновку найближчим часом».

Новини з’явилися лише через півтора місяця після того, як Хван підтвердив про запуск 2 сезону. «Там був такий великий тиск, такий великий попит і стільки любові до другого сезону. Тому я майже відчуваю, що ви не залишаєте нам вибору», — сказав він Associated Press. «Але я скажу, що другий сезон дійсно буде. Це зараз в моїй голові. Зараз я в процесі планування».

Досі немає вказівок на те, що станеться в наступних сезонах. Проте ми знаємо, що шанувальники можуть очікувати більше від Сон Гі Хуна (Лі Чон Чже).

Речник Netflix підтвердив, що продовження роботи ведеться, сказавши THR, що «другий сезон обговорюється, але ще не підтверджено».

Під час своєї появи в Лос-Анджелесі Хван не вдавався в конкретні подробиці сюжетної лінії другого сезону, окрім як дражнив, «що Гі Хун повернеться, і він зробить щось для світу».

З моменту свого офіційного релізу 17 вересня «Squid Game» зайняла найпопулярніші хіт-паради Netflix у всьому світі, досягнувши місця № 1 у більш ніж 90 країнах, де доступний потоковий сервіс.

Він також став найпопулярнішим контентом Netflix усіх часів із загалом 1,65 мільярда годин потокової трансляції за перші чотири тижні випуску. Рекордний запуск допоміг шоу корейською мовою отримати ряд нагород і номінацій на престижних шоу у Сполучених Штатах, включаючи Gotham Awards і Golden Globes.

Джерело 1, 2, 3


Читайте також:

«Гра в кальмара»: Інсайт від режисера серіалу

Теги: кінокреативрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.