У Франції 18-річним людям видали по 300 євро на «культурне просвітництво». Уряд Франції відзвітував щодо ефективності просвітницької кампанії під назвою Culture Pass, яку провели серед вісімнадцятирічних мешканців країни, повідомляє The New York Times.
Молодим людям видали по 300 євро, які вони могли витратити на культурне дозвілля: музичні інструменти, книги, білети на концерт чи у театр тощо. Результат експерименту показав, що здебільшого молодь витрачала кошти на купівлю коміксів, зокрема на комікси манга.
Головною метою державної кампанії Culture Pass було спонукати молодь до зацікавлення культурою і водночас допомогти магазинам і культурно-мистецьким закладам оговтатися після тривалих коронавірусних обмежень.
Молоді французи могли приєднатися до кампанії через спеціальний мобільний додаток, який пропонував велику кількість опцій, де можна використати свій просвітницький «абонемент». Серед можливих варіантів були білети в кіно, галереї та виставки, підписки на розважальні та освітні сервіси, фільми, комікси, товари для творчості тощо.
За два місяці дії програми до неї приєдналися понад 600 тисяч молодих людей. Аналітики, які вивчали статистику, зробили висновок, що найчастіше в додатку обирали книги — 75% від загального числа покупок. Зокрема, дві третини від цього числа становили комікси.
У 2022 році уряд Франції планує розширити програму і відкрити її для підлітків, яким будуть давати по 200 євро.
Фото на головній: Нік Фьюінг, https://unsplash.com/
Читайте також:
Book Champions Weekend — фестиваль нішевих книг, артбуків та зінів
Довоєнний Хрещатик 1913 року: екскурсія у віртуальній реальності