Саме під час навчання в університеті Джуліана Відо вирішила дослідити різні мистецькі течії останніх сто з гаком років і виявила, що жінки помітно були осторонь різних підручників з мистецтв. Тому вона вирішила віддати данину деяким зі своїх улюблених артисток, щоб виправити гендерний баланс.
Від Джорджії О’Кіф і Марти Мінуджін до Лігії Кларк і Яйої Кусами, серія ілюстрацій аргентинки відзначає жінок, які заслуговують на таке ж місце в історії, як і чоловіки. Створені в її барвистому та грайливому стилі, портрети зображують кожну художницю в їхніх студіях, оточених матеріалами та об’єктами, які можуть заповнити кожен простір.
«Мій улюблений із серії — Лі Краснер, тому що я люблю її роботу та те, якою саме вийшла ілюстрація, — розповідає Джуліана. — Вона відігравала важливу роль у створенні абстрактного експресіоністського руху в 1940-х роках, і познайомила Джексона Поллока з іншими учасниками. В кінці 70-х вона мала персональну виставку, утім лише зараз отримує визнання як новаторського художника, якою вона була».
Ще одна улюблениця Джуліани — аргентинська художниця Марта Мінуджін: «Вона стала синонімом слова художниця тут, у моїй країні. Вона поп-концептуальна художниця і співпрацювала з Енді Ворголом у своїй відомій роботі Payment of the External Debt with Corn».
Юліана, яка народилася на півдні Аргентини, а зараз живе в Буенос-Айресі, є незалежною ілюстраторкою, яка останні сім років працювала над різними проєктами для клієнтів по всьому світу. Але мистецтво не завжди було її професійним шляхом. У 2013 році вона закінчила Національний університет Ла-Плати, де вивчала кіно. «Після того, як кілька років вивчала кіно та моду, і продовжувала малювати як хобі, я вирішила пройти курс з ілюстратором і зрозуміла, що моє мистецтво може добре працювати для редакційних ілюстрацій, — пояснює Джуліана. — Я спробувала і почала працювати в газетах і журналах на місцевому рівні, а потім в інших країнах».
Читайте також:
Кіт, який вважає себе псом, повертається на екрани в новому ролику Chevrolet