• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Японія приносить свіжу кров на мистецьку сцену за допомогою TRICERA ART

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Японія приносить свіжу кров на мистецьку сцену за допомогою TRICERA ART
Share on FacebookShare on Twitter

Вісім сотень художників, 7000 робіт з Японії й ще більше — формується новий світогляд. До моменту народження TRICERA ART у 2018 році всесвіт онлайнового мистецтва вже кишить мистецькими форумами будь-якого роду. Інтернет-галереї, які ведуть бізнес на мільйони доларів у торгівлі по всьому світу, були більш ніж багаті. Що може додати нова онлайн-галерея?

Що тоді було нового? Що нового зараз?

По-перше, глобальна онлайн-галерея в Японії була унікальною. І все ще є. Крім того, вона стала однією із найбільших у своєму роді у світі. Починаючи з трохи більше сотні художників до кінця 2019 року, TRICERA ART тепер представляє понад 5000 художників із понад 100 країн. Галерея розповсюдилася далеко за межі свого японського будинку, особливо по всій Азії. Жодна інша платформа не об’єднує цих художників в галереї для перегляду.

Платформа повністю взаємодіє з усім світом і своїми клієнтами вісьма мовами, включно з англійською, іспанською, китайською, тому спочатку не очевидно, що TRICERA ART взагалі японська платформа. Але є кілька досить надійних підказок, включно з надзвичайною люб’язністю, швидкістю обслуговування клієнтів і чуйністю; бездоганним пакуванням для безпечної доставки в ідеальному стані; непохитним ставленням «клієнт завжди має рацію», щедрою безкоштовною глобальною доставкою та 14-денна політика безкоштовного повернення; і включення Сертифікації автентичності на блокчейн.

TRICERA ART

Якщо ви проводили якийсь час в Японії, то знаєте, що ці переваги про дещо більше, ніж бізнес-стратегію, це про культуру. Оскільки популярність японських культурних артефактів і поп-культури посилюється через японські ігри, мангу, кухню та все миле, міжнародні любителі мистецтва відкривають важливе вікно в Японію через TRICERA ART.

Що робить цю можливість зв’язку з Японією унікальною, так це прямий зв’язок із творчістю, баченням та досвідом окремих митців країни, які неминуче пропонують глибше, хоча й тонше, відчуття як себе, так і місця, де вони живуть.

Наприклад, такі художники, як Hiroki Takeda, безсумнівно, є представниками репутації Японії за вишукану увагу до деталей — не менше акварелі. Takeda не новачок в милоті, оскільки його зображення деяких з найбільш страшних створінь не були б повними під його пензлем без присутності — справді, основної композиції — чогось на зразок метелика та ніжної флори у великій кількості яскравих відтінків.

Ми також хочемо відзначити дивовижну майстерність Ishii Nobuo, чиї роботи в живописі та скульптурі поєднують численні стилі в одне ціле, яке можна порівняти з історичним володінням Японією багатьма стилями та техніками, які виникли за її межами. І Ishii реалізував свій творчий потенціал в образотворче мистецтво тільки після того, як йому виповнилося 60!

TRICERA ART

Так само популярним у TRiCERA ART є Todoroki Tomohiro, який знаходить спосіб беззастережно внести милість в найяскравіші лінії, які ви коли-небудь бачили, огороджуючи суцільні поля сміливих контрастних кольорів.

«Популярність сучасного мистецтва зростає на світовому ринку, а також процвітає тут у Японії, — каже Tai Iguchi, генеральний директор TRiCERA, Inc. — Але багато великих художників залишаються прихованими. Вони навіть можуть бути нашими найкращими — і TRICERA тут, щоб дати їм шанс досягти світу».

«І ми тут, щоб дати світові можливість познайомитися з артистами, — продовжує Iguchi. — TRICERA ART почалася із пристрасті до пошуку нових чудових художників. Ми знайшли багато! І ми так само захоплені пошуком більшого, як і на початку. Крім того, ми розробляємо шляхи для більшої залученості до всього арт-ринку та процесу розвитку художників, з кінцевою метою — подолати всі бар’єри між художниками та любителями мистецтва — де б вони не були у світі».

Відповідно до філософії мистецтва як універсального та без кордонів, ваше перше знайомство з TRICERA ART не відразу відкриє спосіб перегляду за країнами. Натомість ви знайдете нескінченні шляхи до стилів, жанрів, матеріалів і мотивів — і навіть зручне сортування за ціною. Ви можете легко забути про пошук за країною, коли ви глибоко познайомитеся з іншими способами пошуку мистецтва, яке вам подобається, на сайті.

Спробуй це! Що вам підходить? Часто буває, що стиль, жанр, мотив тощо вирішуються за вас у зустрічі з мистецтвом. Не тут! Використовуйте інструменти пошуку та сортування TRICERA ART, щоб побачити, що можуть зробити художники світу з будь-яким конкретним предметом, який вам подобається.

А потім, після того, як ви проведете дослідження деякий час, натисніть посилання «Художники». Звідти ви зможете вибрати країни, як-от Японію, представлену понад 800 художниками та понад 7000 робіт. Перегляд за країнами дає вам найсвіжіший погляд на місця у світі. Вам особливо сподобається плідне представництво художників в азійських країнах. Це чудовий спосіб відвідати ці країни та познайомитися з ними, не подорожуючи. Зв’язок стає ще кращим завдяки почуттям художників, які там пристрасно перебувають.

Глобальна онлайн-галерея TRICERA ART доступна і готова до використання на https://www.tricera.net.

Джерело


Читайте також:

Рідкісна акварель Девіда Аллана із зображенням чорної жінки, придбана Національними галереями Шотландії

Гобелени Chromarama: мистецтво для людей із колірною сліпотою

Теги: виставкигалереїмистецтвоподії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон
Інсайти

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

31 Березня, 2025

З 28 квітня по 4 травня 2025 року відбудеться четвертий сезон Ukrainian Design and Innovation Week (UDIW) — масштабної події, що об’єднує інновації, дизайн і мистецтво. Флагманською подією цього сезону...

Читати даліDetails

Вечір пам’яті: Львів вшанує загиблих захисників і молодь, чиї мрії обірвала війна

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.