• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як нові дослідження штучного інтелекту змінюють уявлення консерваторів і колекціонерів про атрибуцію

12 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як нові дослідження штучного інтелекту змінюють уявлення консерваторів і колекціонерів про атрибуцію
Share on FacebookShare on Twitter

Нове дослідження показує, що штучний інтелект і машинне навчання можуть мати дивовижні наслідки для майбутнього художньої аутентифікації та забезпечувати ширший спектр застосувань, ніж вважалося раніше.

Команда дослідників Case Western Reserve University обміняна старі методи оптичного аналізу з методом, відомим як 3D візуалізація, яка може виявити підробку з точністю до 96%, відповідно до їх дослідження, яке було опубліковано в кінці минулого року в журналі Heritage Science.

За словами фізика Кеннета Сінгера, який керував дослідженням разом із командою істориків мистецтва та комп’ютерних науковців, метод, схоже, призводить до більш точного віднесення не тільки олійних і акрилових картин, але також, що важливо, малюнків, акварелей і навіть скульптур, які традиційно важко було перевірити за допомогою існуючих моделей ШІ.

«Ми поки не знаємо, чи зможе це дослідження працювати в інших медіа, — сказав Сінгер, — але є певні докази, що це можливо».

Дослідження різних полотен

Дослідники використовували інструмент для аналізу матеріалів, відомий як хроматичний конфокальний оптичний профілометр, машину, яка зазвичай використовується для дослідження поверхонь різних матеріалів.

Дослідження попросило студентів із Клівлендського інституту мистецтв намалювати чотири однакові жовті квітки. Потім він передавав результати профілометра в так відомі як згорткові нейронні мережі, які допомагають визначити унікальні характеристики мазків, схожі на відбитки пальців.

Результати визначили способи відображення моделей мозку та руху нервової системи на тривимірній поверхні полотна. «Ми були вражені, коли побачили результати, — сказав Сінгер. — Надзвичайно те, що короткі луски, навіть такі малі, як діаметр щетини, були ключем до надійного розрізнення художників. Ці результати є перспективними для реальної атрибуції, особливо у випадку практики семінарів». Це означає, що історики мистецтва тепер можуть визначити, які конкретні ділянки одного полотна були створені художниками, їхніми помічниками чи підробниками.

Дослідження Art Recognition
Теплова карта автопортрета Вінсента Ван Гога в Національній галереї в Осло. 
Фото: Art Recognition.

Дослідження Art Recognition

Дослідження відрізняється від існуючих методів, які використовують цифрові зображення з високою роздільною здатністю, як-от тих, які застосовувала швейцарська компанія Art Recognition, заснована у 2019 році фізиком Каріною Поповічі та колишнім банкіром Крістіане Хоппе-Оель. Їх система штучного інтелекту використовує цифрові зображення з високою роздільною здатністю для перевірки авторства з точністю щонайменше 85%, сказала Поповічі, метод, який вона також додала, зараз знаходиться в процесі експертної перевірки.

«Точність використання штучного інтелекту та нейронних мереж значною мірою залежить від якості даних, — поділилася Каріна. — Ми використовуємо двоетапний метод аутентифікації, щоб зібрати надійні дані, які відфільтровують підроблені та ненадійні зображення, переконавшись, що навчальні зображення посилаються на наявні резонанси каталогу. Ми співпрацюємо з істориками мистецтва, щоб запропонувати нашим клієнтам неупереджений звіт про окрему картину чи роботу».

Вона зазначила, що їхній метод може надати колекціонерам точні результати, які можуть розповісти як про оригінальний твір мистецтва, так і про стиль художника, якщо є достатньо зображень для навчання нейронної мережі. За словами Поповічі, для отримання точних результатів потрібно близько 100 зображень, але часто вони працюють з набагато більшою кількістю. Наприклад, для своєї бази даних про Сезанна вони працюють з 850 зображеннями робіт художника з високою роздільною здатністю.

У минулому Art Recognition була акредитована за автентифікацію спірної картини Пітера Пауля Рубенса, але визнає, що цей процес не завжди ідеальний. «У ШІ є свої обмеження, коли справа доходить до аутентифікації творів мистецтва, — сказала Поповичі. — Але ми вважаємо, що це може запропонувати один із багатьох методів, щоб дати розуміння того, хто створив твір мистецтва».

Дослідження Art Recognition
Нашивки різних розмірів (позначені різними кольорами) від того ж Ван Гога. 
Латки були відібрані за допомогою методу, який називається максимальною ентропією, який шукає регіони з більшою структурою. 
Кожен патч був проаналізований окремо (і з високою ймовірністю виявився «автентичним»). 
Фото: Art Recognition.

Сінгер погоджується, відзначаючи, що, хоча метод може бути небезпечним, ШІ та машинне навчання пройшли довгий шлях у сфері аутентифікації мистецтва.

«Нам подобається думати про це як про один інструмент серед багатьох, — сказав Сінгер. — Мета полягає в тому, щоб удосконалити метод і покращити його з часом». З цією метою він і його команда співпрацювали з мадридською компанією Factum Arte, щоб перетворити зроблений на замовлення 3D-сканер Lucida в «Портрет Хуана Пардо де Тавера» Ель Греко (1609), який був пошкоджений та відновлений після громадянської війни в Іспанії. Картину фотографували як до, так і після реставрації, що полегшило роботу дослідників, коли справа доходить до визначення ділянок полотна, не намальованих рукою художника.

«У цьому випадку ми можемо поглянути на Ель Греко з точки зору консерватора та допомогти їм визначити ділянки, не намальовані художником», — сказав Сінгер.

Цей проєкт призвів до нового дослідження, над яким працюють Сінгер та його команда, також зі студентами Клівлендського інституту мистецтв, яке, як вони сподіваються, зможе визначити, де є різні руки, які працюють над одним твором мистецтва.

Джерело

Фото на головній: Gertrūda Valasevičiūtė


Читайте також:

Науковці створили першу в світі батарейку, яку можна розтягувати та прати

Теги: дослідженнякреативнаукарозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.