Південнокорейський режисер Хван Дон Хек розкрив свої ідеї щодо фіналу першого сезону серіалу «Гра в кальмара», які сильно вплинули б на розвиток шоу. Раніше Хван Дон Хек підтвердив, що збирається знімати другий сезон серіалу, що б’є всі рекорди, від Netflix.
Наприкінці першого сезону головний герой Сон Гі-хун після перемоги у фінальній битві вирішує розпочати все спочатку. Пофарбувавши волосся в червоний колір, він купує квиток до Лос-Анджелеса, щоб поїхати відвідати свою дочку (не втратити її було причиною, через яку він брав участь в іграх). Однак, по дорозі до аеропорту він бачить, як вербують нового учасника, і вирішує повернути назад, щоб дізнатися більше про зловісне підпільне змагання та покласти край іграм.
«Насправді ми боролися між двома різними сценаріями фіналу, — розповів режисер виданню Entertainment Weekly. — Був інший, альтернативний фінал, де Гі-хун сів у літак і полетів. І, звичайно, був той самий, де він повернувся і пішов до камери. Ми постійно запитували себе, чи справді Гі-хун приймає рішення піти й повернутися до своєї сім’ї, щоб досягти свого власного щастя? Чи це правильний для нас спосіб запропонувати питання чи послання, яке ми хотіли передати через серіал?» Хван Дон Хек вирішив, що на питання «Чому світ став таким, яким він є зараз?» можна відповісти лише у тому випадку, якщо Гі-хун повернеться.
За словами Хван Дон Хека, альтернативний фінал змінив би сюжетну лінію другого сезону. «Якби Гі-хун сів у цей літак, можливо, другий сезон був би про те, як він переживає травму від того, що бачив, як помирають 455 людей, хоч і перебуває у сонячному Лос-Анджелесі, в компанії своєї дочки. Але фінал першого сезону був побудований так, щоб потрапити в витоки антиутопічних ігор, в яких опинився Гі-хун».
Хван також раніше поділився, що однією з майбутніх сюжетних ліній, які він хоче дослідити, буде історія про фронтмена, колишнього копа, який виявився ведучим гри. «Я думаю, що проблема з поліцейськими — це не тільки проблема Кореї, — розповів він The Times. — Я бачу це у світових новинах. Це було питання, яке я хотів порушити. Може, у другому сезоні я зможу поговорити про це докладніше».
Читайте також:
Netflix запускає функцію в стилі TikTok для дітей
Легенди рекламного креативу. Том Баррелл