Автомобілебудівник BMW наразі розвиває свою успішну аудіостратегію, продовжуючи створювати фантастичний подкаст-серіал під назвою «Гіпнополіс».
Другий сезон «Гіпнополіса», прем’єра якого відбулася вчора, порушує, зокрема, такі теми, як сталий розвиток і циркулярна економіка. А слухачі можуть впливати на хід сюжету.
Такий сильний фокус на аудіосередовищі виник у BMW на початку минулого року. І хоча деякі бренди-суперники BMW теж створюють подкасти, тема їх лишається незмінно пов’язаною з автомобілями. BMW натомість став у цьому плані першим автомобілебудівником, який вирішив спробувати себе у форматі абсолютно фантастичного та футуристичного сторітелінгу безвідносно автомобілів.
«Гіпнополіс» розповідає історію журналістки Хоуп Райзер, яка прокинулася в 2063 році, після того як її засудили до 30-річного сну в покарання за злочин, якого вона не вчиняла. Впродовж шести епізодів слухачі стають свідками, як вона спростовує несправедливий вирок і вистежує справжнього вбивцю свого чоловіка.
Цей успішний подкаст-серіал був створений британським письменником Робертом Валентайном спільно з гамбурзькою креативною агенцією Jung von Matt NEXT ALSTER.
Аудиторія його слухачів охоплює 26 країн, і за своєю популярністю «Гіпнополіс» BMW далеко випередив всі аналогічні проєкти інших автомобілебудівників. А це є очевидним доказом того, що компанія BMW не прогадала, обираючи саме таку аудіостратегію. І цілком природно, що цей успіх компанія прагнула б розвивати. Звідси і другий сезон подкасту. Але з деякими змінами як у його змісті, так і у формі.
На відміну від першого сезону, другий сезон «Гіпнополіса» набагато сильніше спирається на можливі сценарії майбутнього, передбачені аналітиками BMW Group. Із цих сценаріїв сюжет подкасту й черпає свої ідеї щодо сталого розвитку та циркулярної економіки, коли всі ресурси використовуються відповідально. Зокрема, протагоністи цього футуристичного екотрилера подорожують до різних локацій, де світ поступово відновлює себе (взяти, наприклад, гігантські сонячні ферми Північної Африки).
Ще однією відмінністю другого сезону «Гіпнополіса» є його інтерактивність. Слухачі можуть впливати на хід подій за допомогою коротких голосових команд. Кінець історії також може варіюватися залежно від суми рішень, обраних слухачами.
Варто відзначити й мультикультуральність кастингу: актори походять саме із тих куточків світу, де розгортається їхня частина сюжету. Тобто всі акценти є цілком автентичними.
Нагадуємо:
Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma.