• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

«Гіпнополіс»: BMW продовжує створювати інтерактивне «кіно для вух»

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Автомобілебудівник BMW наразі розвиває свою успішну аудіостратегію, продовжуючи створювати фантастичний подкаст-серіал під назвою «Гіпнополіс».

Другий сезон «Гіпнополіса», прем’єра якого відбулася вчора, порушує, зокрема, такі теми, як сталий розвиток і циркулярна економіка. А слухачі можуть впливати на хід сюжету.

Такий сильний фокус на аудіосередовищі виник у BMW на початку минулого року. І хоча деякі бренди-суперники BMW теж створюють подкасти, тема їх лишається незмінно пов’язаною з автомобілями. BMW натомість став у цьому плані першим автомобілебудівником, який вирішив спробувати себе у форматі абсолютно фантастичного та футуристичного сторітелінгу безвідносно автомобілів.

«Гіпнополіс» розповідає історію журналістки Хоуп Райзер, яка прокинулася в 2063 році, після того як її засудили до 30-річного сну в покарання за злочин, якого вона не вчиняла. Впродовж шести епізодів слухачі стають свідками, як вона спростовує несправедливий вирок і вистежує справжнього вбивцю свого чоловіка.

Цей успішний подкаст-серіал був створений британським письменником Робертом Валентайном спільно з гамбурзькою креативною агенцією Jung von Matt NEXT ALSTER.

Аудиторія його слухачів охоплює 26 країн, і за своєю популярністю «Гіпнополіс» BMW далеко випередив всі аналогічні проєкти інших автомобілебудівників. А це є очевидним доказом того, що компанія BMW не прогадала, обираючи саме таку аудіостратегію. І цілком природно, що цей успіх компанія прагнула б розвивати. Звідси і другий сезон подкасту. Але з деякими змінами як у його змісті, так і у формі.

На відміну від першого сезону, другий сезон «Гіпнополіса» набагато сильніше спирається на можливі сценарії майбутнього, передбачені аналітиками BMW Group. Із цих сценаріїв сюжет подкасту й черпає свої ідеї щодо сталого розвитку та циркулярної економіки, коли всі ресурси використовуються відповідально. Зокрема, протагоністи цього футуристичного екотрилера подорожують до різних локацій, де світ поступово відновлює себе (взяти, наприклад, гігантські сонячні ферми Північної Африки).

Ще однією відмінністю другого сезону «Гіпнополіса» є його інтерактивність. Слухачі можуть впливати на хід подій за допомогою коротких голосових команд. Кінець історії також може варіюватися залежно від суми рішень, обраних слухачами.

Варто відзначити й мультикультуральність кастингу: актори походять саме із тих куточків світу, де розгортається їхня частина сюжету. Тобто всі акценти є цілком автентичними.

Джерело


Нагадуємо:

Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma.

Теги: аудіосеріалподкаститворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.