• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Google у цифровому форматі відтворює три втрачені картини Klimt

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Google у цифровому форматі відтворює три втрачені картини Klimt
Share on FacebookShare on Twitter

Google Arts & Culture запустили новий інтерактивний центр під назвою «Klimt vs. Klimt — The Man of Contradictions», який запропонує відвідувачам уявлення про біографію, художнє натхнення, спадщину та багато іншого Gustav Klimt разом із науковими статтями, написаними експертами у провідних закладах Австрії, включаючи Бельведер та Віденський музей.

В рамках своїх зусиль Google також у цифровому вигляді відтворив три втрачені роботи Klimt з 1899 року, використовуючи технологію штучного інтелекту, щоб розфарбувати чорно-білу фотографію творів.

Три картини — «Medicine», «Philosophy» та «Jurisprudence» — разом складають «Факультетські картини», які були замовлені Віденським університетом. Після відкриття творів представники університету визнали їх «порнографічними» та «збоченими». Врешті-решт вони були продані приватному покупцю.

Medicine, 1900-1907 by Gustav Klimt
Medicine
File:Jurisprudence Klimt.jpg - Wikimedia Commons
Jurisprudence

У 1945 році, в останні дні Другої світової війни в Європі, картини були загублені під час пожежі, і тепер вони збереглись лише у вигляді чорно-білих фотографій.

За підтримки Google вчені Klimt та дослідники штучного інтелекту об’єдналися, щоб надати колорит цим загадковим картинам. Franz Smola, куратор у Бельведері, співпрацював з Emil Wallner, резидентом Лабораторії мистецтв і культури Google, над розробкою алгоритму, який міг би точно перефарбувати «факультетські картини».

По-перше, Smola прочесав різні архіви, щоб знайти документацію, що описує роботи, особливо їх забарвлення. Потім він шукав мотиви, присутні у «Факультетських картинах», які також можна знайти на подібних картинах Klimt того ж періоду. Наприклад, три жінки в юриспруденції обгорнуті зміями, подібними до Бетховенського фризу художника (1902), де жінка також оточена зміями, пофарбованими у його фірмовий золотий лист. Ці паралелі допомогли Franz Smola та його команді намалювати кольорові профілі, використані в частинах картин.

Тим часом Wallner почав складати алгоритм, який був навчений робити статистичний аналіз стилю забарвлення Klimt. Перешкоди та прориви цього процесу машинного навчання описані у статті Wallner.

Використовуючи величезний набір даних (1 мільйон зображень реального світу та 91749 зображень творів мистецтва різних художників), алгоритм встановив відчуття відтінків шкіри та відтінки неба з образів реального світу та відчуття композиції, об’єкта межі та текстури з картин. До цього початкового набору даних було додано 80 повноколірних репродукцій картин Klimt, призначених для адаптації алгоритму до стилю художника Віденської сецесії. Отримані зображення у кольорі штучного інтелекту забезпечують найближче, що ми коли-небудь побачимо.

У своїй заяві Franz Smola сказав: «Результат для мене був дивним, тому що ми змогли пофарбувати його навіть у тих місцях, де ми не знали, а за допомогою машинного навчання ми маємо гарні припущення, що Klimt використовував певні кольори».

Джерело


Читайте також:

5 міфів про Вінсента Ван Гога

Теги: історіїсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.