Поки сезон щорічних підсумків триває, Google поділився найпопулярнішими термінами та запитаннями, які шукали в усьому світі у 2021 році. Цей рік пошук був присвячений темі зцілення. «В рік подолання особистих і глобальних проблем світ шукав „зцілення“ більше, ніж будь-коли раніше», — йдеться у двохвилинному відео, що супроводжує реліз.
Рік у пошуку Google 2021 також дозволяє користувачам переглядати популярні запити за останні 12 місяців, причому найбільш шукані фрази візуалізуються компанією за допомогою ілюстрацій та GIF-файлів. У 2021 році ми бачимо, що «прокрутка думок», «афірмації» та «рукавиці» (дякую, Берні Сандерс) досягли історичних максимумів у всьому світі. Щоб збільшити рік креативної індустрії, It’s Nice That досліджувало дані Google щодо тенденцій, пов’язаних із візуальним мистецтвом та дизайном.
У світі мистецтва NFT були (можливо, очікуваними) зростаючою тенденцією протягом 2021 року, коли також почали з’являтися запроси творів мистецтва Сунь Юаня та Пен Юя «Не можу допомогти собі» в Музеї Гуггенхайма. Улюблена сага про Bad Art Friend у Twitter також зайняла високе місце серед пошукових запитів, що зростають. У дизайні — це Нідерландський тиждень дизайну цього року, суперечливий сервіс Fiverr, а також вічне, невловиме питання «Чи графічний дизайн — це хороша кар’єра?» всі представлені.
Протягом року часто запитували британського дитячого ілюстратора Девіда Робертса, він опинився трохи нижче Pinterest у рейтингу, тоді як книжкові ілюстрації зазвичай постійно шукали. Нарешті, неонова типографіка, 3D-типографіка та генератори кінетичної типографіки були найпопулярнішими тенденціями у своїй галузі, можливо, натякаючи на види проєктів, на які ми можемо розраховувати у 2022 році.
Інші популярні запити Google 2021:
- Світ шукав, як відкрити бізнес більше, ніж як отримати роботу.
- Vaccination volunteer була найпопулярнішою можливістю для волонтерів, яку шукали у всьому світі.
- У березні цього року інтерв’ю Меган і Гаррі стало найпопулярнішим інтерв’ю в історії Google Trends у всьому світі.
- Світ шукав вплив зміни клімату як ніколи раніше.
- Світ шукав бодипозитив у 2021 році більше, ніж будь-коли раніше.
- Пожежа і повінь були глобальними пошуками у липні.
- У 2021 році глобальні пошукові запити, куди я можу подорожувати, були в 3 рази вище, ніж до пандемії.
Читайте також:
Топ різдвяних фільмів для вечірнього перегляду
ТОП-15 українських інфлюенсерів в Instagram і TikTok – звіт HypeAuditor та dentsu Ukraine