Google допомагає позбутися фото колишніх коханих

Google запустила в Індонезії кампанію, щоб підтримати та підбадьорити тих, хто у День Валентина лишається сам, у кого «все складно» у стосунках, та тих, кого тримають у «френдзоні». Для цього компанія пропонує легкий і простий спосіб позбутися фото колишніх коханих та всіх тих, хто розбив вам серце.

Кампанія від Superson називається «Живи далі» (Yuk Move On). Таким чином Google прагне нагадати усім, що головне – любити себе і насолоджуватися життям. А для цього треба не перейматися так своїм статусом і не жити минулим. І Google пропонує їм в цьому свою допомогу.

Як Google втішає розбиті серця і радить жити далі

У промо-ролику кампанії знялася акторка Ваніша Прісцилла (Vanesha Prescilla), відома своїми ролями у драмах про нещасне кохання. Вона наочно показує, як додатки Google можуть допомогти викреслити зі свого життя тих, з ким пов’язано надто багато болючих спогадів.

Наприклад, розпізнавання облич у Google Photos здатне позбутися фото колишніх коханих одним махом, самостійно ідентифікувавши відповідне обличчя і не змушуючи користувача дивитися на нього знову.

Водночас Google Files може позбутися усіх мемів про кохання, які колись здавалися смішними і через які тепер сльози на очах виступають. Та й Google Assistant завжди готовий запропонувати свою підтримку.

В рамках цієї ж таки кампанії Google створила такі собі «Набори для вільного плавання» (Moving On Kit). Вона передала їх тим інфлюенсерам та відеоблогерам з Індонезії, які наразі самі, та попросила їх поділитися з іншими своїми історіями про те, як їм вдалося залишити у минулому невдалі стосунки та втішити розбите серце.

Компанія навіть організувала сеанс групової терапії для тих, хто не знає, як їм тепер жити далі. Тих, хто потребував такої терапії найбільше, обрали, виходячи з історій, якими вони поділилися у відповідних дискусіях у соцмережах.

Міра Суманті (Mira Sumanti), бренд-директор Google у Південно-Східній Азії, так пояснила їх задум: «Ми хочемо упорядкувати всю інформацію світу так, щоб вона була корисною і доступною. І День Валентина – не виняток… А оскільки цього місяця найпоширеніший пошуковий запит у Індонезії – це фраза «як тепер жити далі», ми вирішили дати кілька корисних порад цим нещасним самотнім серцям. Тому що необхідність залишити минуле у минулому може назріти у кого завгодно, незалежно від віку чи статі».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...