Google запустила в Індонезії кампанію, щоб підтримати та підбадьорити тих, хто у День Валентина лишається сам, у кого «все складно» у стосунках, та тих, кого тримають у «френдзоні». Для цього компанія пропонує легкий і простий спосіб позбутися фото колишніх коханих та всіх тих, хто розбив вам серце.

Кампанія від Superson називається «Живи далі» (Yuk Move On). Таким чином Google прагне нагадати усім, що головне – любити себе і насолоджуватися життям. А для цього треба не перейматися так своїм статусом і не жити минулим. І Google пропонує їм в цьому свою допомогу.

Як Google втішає розбиті серця і радить жити далі

У промо-ролику кампанії знялася акторка Ваніша Прісцилла (Vanesha Prescilla), відома своїми ролями у драмах про нещасне кохання. Вона наочно показує, як додатки Google можуть допомогти викреслити зі свого життя тих, з ким пов’язано надто багато болючих спогадів.

Наприклад, розпізнавання облич у Google Photos здатне позбутися фото колишніх коханих одним махом, самостійно ідентифікувавши відповідне обличчя і не змушуючи користувача дивитися на нього знову.

Водночас Google Files може позбутися усіх мемів про кохання, які колись здавалися смішними і через які тепер сльози на очах виступають. Та й Google Assistant завжди готовий запропонувати свою підтримку.

В рамках цієї ж таки кампанії Google створила такі собі «Набори для вільного плавання» (Moving On Kit). Вона передала їх тим інфлюенсерам та відеоблогерам з Індонезії, які наразі самі, та попросила їх поділитися з іншими своїми історіями про те, як їм вдалося залишити у минулому невдалі стосунки та втішити розбите серце.

Компанія навіть організувала сеанс групової терапії для тих, хто не знає, як їм тепер жити далі. Тих, хто потребував такої терапії найбільше, обрали, виходячи з історій, якими вони поділилися у відповідних дискусіях у соцмережах.

Міра Суманті (Mira Sumanti), бренд-директор Google у Південно-Східній Азії, так пояснила їх задум: «Ми хочемо упорядкувати всю інформацію світу так, щоб вона була корисною і доступною. І День Валентина – не виняток… А оскільки цього місяця найпоширеніший пошуковий запит у Індонезії – це фраза «як тепер жити далі», ми вирішили дати кілька корисних порад цим нещасним самотнім серцям. Тому що необхідність залишити минуле у минулому може назріти у кого завгодно, незалежно від віку чи статі».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Міністерство культури та інформаційної політики України

Кабінет Міністрів України перейменував Міністерство культури, молоді та спорту

Про це Міністерство культури, молоді та спорту України повідомило на своїй Facebook-сторінці: «❗️ ВАЖЛИВО: 23 березня 2020 року Уряд перейменував Міністерство ...

Коронавірус

Коронавірус і рекламний світ: підтримка барменів, малого бізнесу і медитація онлайн

Декілька прикладів того, як глобальна креативна спільнота допомагає всім пережити невизначеність і невпевненість в майбутньому, яку спричинило поширення пандемії коронавірусу. ...

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...