• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Google допомагає позбутися фото колишніх коханих

10 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Google запустила в Індонезії кампанію, щоб підтримати та підбадьорити тих, хто у День Валентина лишається сам, у кого «все складно» у стосунках, та тих, кого тримають у «френдзоні». Для цього компанія пропонує легкий і простий спосіб позбутися фото колишніх коханих та всіх тих, хто розбив вам серце.

Кампанія від Superson називається «Живи далі» (Yuk Move On). Таким чином Google прагне нагадати усім, що головне – любити себе і насолоджуватися життям. А для цього треба не перейматися так своїм статусом і не жити минулим. І Google пропонує їм в цьому свою допомогу.

Як Google втішає розбиті серця і радить жити далі

У промо-ролику кампанії знялася акторка Ваніша Прісцилла (Vanesha Prescilla), відома своїми ролями у драмах про нещасне кохання. Вона наочно показує, як додатки Google можуть допомогти викреслити зі свого життя тих, з ким пов’язано надто багато болючих спогадів.

Наприклад, розпізнавання облич у Google Photos здатне позбутися фото колишніх коханих одним махом, самостійно ідентифікувавши відповідне обличчя і не змушуючи користувача дивитися на нього знову.

Водночас Google Files може позбутися усіх мемів про кохання, які колись здавалися смішними і через які тепер сльози на очах виступають. Та й Google Assistant завжди готовий запропонувати свою підтримку.

В рамках цієї ж таки кампанії Google створила такі собі «Набори для вільного плавання» (Moving On Kit). Вона передала їх тим інфлюенсерам та відеоблогерам з Індонезії, які наразі самі, та попросила їх поділитися з іншими своїми історіями про те, як їм вдалося залишити у минулому невдалі стосунки та втішити розбите серце.

Компанія навіть організувала сеанс групової терапії для тих, хто не знає, як їм тепер жити далі. Тих, хто потребував такої терапії найбільше, обрали, виходячи з історій, якими вони поділилися у відповідних дискусіях у соцмережах.

Міра Суманті (Mira Sumanti), бренд-директор Google у Південно-Східній Азії, так пояснила їх задум: «Ми хочемо упорядкувати всю інформацію світу так, щоб вона була корисною і доступною. І День Валентина – не виняток… А оскільки цього місяця найпоширеніший пошуковий запит у Індонезії – це фраза «як тепер жити далі», ми вирішили дати кілька корисних порад цим нещасним самотнім серцям. Тому що необхідність залишити минуле у минулому може назріти у кого завгодно, незалежно від віку чи статі».

Джерело

Теги: суспільствотехнологіїфото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.