Google допомагає позбутися фото колишніх коханих

Google запустила в Індонезії кампанію, щоб підтримати та підбадьорити тих, хто у День Валентина лишається сам, у кого «все складно» у стосунках, та тих, кого тримають у «френдзоні». Для цього компанія пропонує легкий і простий спосіб позбутися фото колишніх коханих та всіх тих, хто розбив вам серце.

Кампанія від Superson називається «Живи далі» (Yuk Move On). Таким чином Google прагне нагадати усім, що головне – любити себе і насолоджуватися життям. А для цього треба не перейматися так своїм статусом і не жити минулим. І Google пропонує їм в цьому свою допомогу.

Як Google втішає розбиті серця і радить жити далі

У промо-ролику кампанії знялася акторка Ваніша Прісцилла (Vanesha Prescilla), відома своїми ролями у драмах про нещасне кохання. Вона наочно показує, як додатки Google можуть допомогти викреслити зі свого життя тих, з ким пов’язано надто багато болючих спогадів.

Наприклад, розпізнавання облич у Google Photos здатне позбутися фото колишніх коханих одним махом, самостійно ідентифікувавши відповідне обличчя і не змушуючи користувача дивитися на нього знову.

Водночас Google Files може позбутися усіх мемів про кохання, які колись здавалися смішними і через які тепер сльози на очах виступають. Та й Google Assistant завжди готовий запропонувати свою підтримку.

В рамках цієї ж таки кампанії Google створила такі собі «Набори для вільного плавання» (Moving On Kit). Вона передала їх тим інфлюенсерам та відеоблогерам з Індонезії, які наразі самі, та попросила їх поділитися з іншими своїми історіями про те, як їм вдалося залишити у минулому невдалі стосунки та втішити розбите серце.

Компанія навіть організувала сеанс групової терапії для тих, хто не знає, як їм тепер жити далі. Тих, хто потребував такої терапії найбільше, обрали, виходячи з історій, якими вони поділилися у відповідних дискусіях у соцмережах.

Міра Суманті (Mira Sumanti), бренд-директор Google у Південно-Східній Азії, так пояснила їх задум: «Ми хочемо упорядкувати всю інформацію світу так, щоб вона була корисною і доступною. І День Валентина – не виняток… А оскільки цього місяця найпоширеніший пошуковий запит у Індонезії – це фраза «як тепер жити далі», ми вирішили дати кілька корисних порад цим нещасним самотнім серцям. Тому що необхідність залишити минуле у минулому може назріти у кого завгодно, незалежно від віку чи статі».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...