Головний реп-майданчик України оголосив переможця «живого» сезону

30 вересня унікальний український реп-проект Pit Bull Battle, який в цьому році проходив в оновленому форматі LIVE і охопив всю Україну, визначив переможця VI сезону. Ним став 26-річний реп-виконавець з Києва – WAVY DEM.

30 вересня унікальний український реп-проект Pit Bull Battle, який в цьому році проходив в оновленому форматі LIVE і охопив всю Україну, визначив переможця VI сезону. Ним став 26-річний реп-виконавець з Києва – WAVY DEM. В ході LIVE-сезону учасник зумів максимально розкрити свій потенціал, автентичність і продемонструвати готовність до серйозних звершень в сфері концертів та кліпів. Фінальне лайв-виконання WAVY DEM завоювало найвищу сумарну оцінку суддів проекту і зробило його володарем головного призу Pit Bull LIVE – 50 тисяч гривень і звання кращого в цьому сезоні. Однією з відмінних рис реп-артиста є виконання треків англійською мовою, а свою першу популярність WAVY DEM отримав, будучи в складі київського об’єднання «044», завдяки відомому треку «Can I» і кліпу на нього.

VI сезон в оновленому «живому» форматі став особливим в історії легендарного Pit Bull Battle і зумів підкорити наступну сходинку своєї еволюції, не тільки істотно розширивши географію, а й удосконаливши спосіб і швидкість взаємодії з аудиторією. Вперше акцент був зроблений на backstage-відео про те, як проходили зйомки в регіонах. Крім цього, організатори запустили підкасти з куратором проекту. Зірковий склад журі та відомі широкому загалу гості, запрошені до участі на позаконкурсній основі, – такі як НКНКТ, GIGA1, MARUL, Майті Ді, – зробили цей сезон по-справжньому яскравим і вражаючим.

«Проект існує вже 6 років. Щороку ми слухали понад 1500 треків. В цьому році ми поставили перед собою дві мети: 1) Показати обличчя хлопців, їх харизму, стиль у форматі LIVE на YouTube і відійти від класичних баттлів. 2) Не чекати учасників у Києві, а самотужки поїхати до них. Звичайно, ми не змогли б фізично провести кастинг в 24 містах, тому ми обмежилися Харковом, Львовом, Дніпром, Одесою та Києвом. Це кращий сезон Pit Bull Battle – ми знайшли таланти і перейшли повністю на нову платформу YouTube. До речі, у нас вже 32K органічних підписників!», – зазначив Іван Базар, засновник агентства Oddee, співавтор проекту Pit Bull Battle.

Нинішній сезон Pit Bull Battle має чіткий і безкомпромісний девіз: «Вилазь з інтернету – час стати LIVE!». У цьому році кількість бажаючих взяти участь у проекті перевищила позначку в 600 осіб. В рамках Pit Bull LIVE учасники ділилися на 5 умовних географічних хіп-хоп осередків країни – «Центр», «Схід», «Захід», «Південь» і «Північ». За підсумками суворого експертного відбору в лонгліст проекту пройшли від 5 до 10 найдостойніших артистів від кожного регіону. У їх число потрапили як абсолютні «ноунейми», так і цілком популярні хіп-хоп виконавці. Кожен з них отримав можливість запису стильового презентаційного лайв-відео на власний трек, із яким вони рухалися далі на проекті. Наприкінці липня судді оцінювали півфіналістів всередині кожного регіону. Так, у фінал проекту пройшли 10 найталановитіших, на думку журі та глядачів, виконавців: «Центр» – BOYKOROY, KOSTOMZ, «Схід» – LIL WAWE, Rudolf Shnaps, «Захід» – LEVYY MC, ШЕРШЕНЬ, «Південь» – XASH, LITTY, «Північ» – ДИКТОР ТРЕЙН, WAVY DEM. Для кожного з них було записано ще одне студійне відео на ексклюзивний трек, з яким вони змагалися за перемогу в сезоні. Релізи всіх лайвів публікувалися на YouTube-каналі та офіційному сайті проекту: https://www.pit-battle.com/.

До складу журі увійшли експертні та професійні люди, серед яких виконавці 4atty (Гриби), репер GIGA1, талановитий SEMPAI (Syrup), один з найвідоміших україномовних емсі Тур, «український Емінем» Артем Лоїк, редактор авторитетного видання The Flow Андрій Недашковський, яскравий представник Versus і популярний український репер Майті Ді і, звичайно ж, сама команда PIT BULL™.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.