• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Андре Тан ініціював кампанію на підтримку дітей з особливими освітніми потребами

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Андре Тан ініціював кампанію на підтримку дітей з особливими освітніми потребами
Share on FacebookShare on Twitter

У рамках всеукраїнських святкових заходів до Дня Незалежності, команда бренду на чолі з дизайнером Андре Таном привертає увагу держави та спільноти до дітей, що мають особливі освітні потреби: з синдромом Дауна, спектром аутизму, затримкою мовлення та дітей з інвалідністю. Сім’ям, в яких є діти з особливими потребами, необхідна підтримка держави й суспільства. Вони мають невід’ємне право на належне ставлення до себе, на увагу і підтримку — як матеріальну, так і душевну.

«Сьогодні я разом зі своєю командою хочу підтримати дітей з особливими потребами: спектром аутизму, синдромом Дауна та розладом психічного стану, привернути увагу суспільства до особливого таланту цих діток. Наш головний меседж — важливість прийняття суспільством людей з інвалідністю. Це не про жалість чи співчуття, а про розуміння їх потреб та особливостей, рівноправність, безбар’єрність в освіті, роботі, свободі пересування, дозвіллі», — коментує Андре Тан.

Компанія ANDRE ТAN розпочала соціальну ініціативу допомоги дітям з інвалідністю. Компанія підтримала львівську громадську організацію — «Сонячна Майстерня», де займаються малюванням особливі художники, та має надію, що мода допомагати дітям з особливими потребами стане трендом поза часом. Унікальна методика арттерапії, яка до речі визнана в Англії та США — основний інструмент вихователей майстерні. Ольга Саникович, художниця за фахом, та психолог Ольга Германович рятують та полегшують емоційний стан дітей своєю професіональною увагою до них.

Дизайнер оцінив малюнки вихованців майстерні та переніс їх на одяг бренду Andre Tan — футболки та худі. Така капсульна колекція вже є у продажі. Кошти від продажу одягу буде передано до «Сонячної майстерні». Вони будуть спрямовані на закупівлю паперу, фарб, холстів, пензликів, на розширення простору майстерні, винаймання більшого приміщення, щоб допомогти більшій кількості дітей з особливими потребами.

«Хочу аби ми не ігнорували проблему, не лишали сім’ї, де діти з особливими потребами наодинці, а простягли руку допомоги й наділили увагою це питання», — наголошує Андре Тан.

До соціальної ініціативи допомоги дітям з особливими потребами долучився fashion-портал про світське життя JetSetter.ua, публічні особи країни та зірки шоу-бізнесу: Оля Полякова, Олена Кравець, Наталія Могілевська, Анна Різатдінова, Валерія Гузема, Жан Беленюк фотографувалися з вихованцями «Сонячної Майстерні».

Фото: Сергій Ковбасюк


Читайте також:

Фестиваль для всіх: MEGOGO перекладатиме жестовою мовою Respublica FEST

Важливість донорства не залежить від сезону: Нові етапи поширення проєкту «Крапля до краплі»

Теги: соціальна відповідальністьсоціальна кампанія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.