• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Кампанія з підвищення рівня грамотності: Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі

17 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кампанія з підвищення рівня грамотності: Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі
Share on FacebookShare on Twitter

Чудові роботи дітей із Holmleigh Primary School у Північному Лондоні були випущені обмеженим тиражем в журналі Burberry та The Face.

Залучивши художницю і фотографа Теган Вільямс, дві компанії співпрацювали з Years Three and Six for Dreamscapes, «спонукаючи студентів творчо висловлювати свої мрії» на різноманітних семінарах. Журнал продовжує благодійні ініціативи Burberry, започатковані в листопаді минулого року разом з Маркусом Рашфордом MBE, National Literacy Trust (NLT) і Macmillan Children’s Books, допомагаючи «дітям з обмеженими можливостями розвивати навички грамотності».

На чудових сторінках Dreamscapes митці-дебютанти уявляли себе «героями власного майбутнього» за допомогою ескізів і тексту. Дитячі мрії різні: бути барабанщиком у рок-групі — «барабанити дуже швидко на звуковій швидкості, та круто»; бути «власником футбольної/технологічної компанії, який має швидкість така ж, як у спалаху»; стати «працівником магазину солодощів або лікарем».

Заохочуючи студентів думати не тільки про повсякденну реальність, проєкт демонструє їхні роботи разом із колажами Тегена Вільямса та зображеннями, знятими Кемпбеллом Адді.

Художня робота студента також формує фреску, створену для дитячого району на Тоттенхем Хай Роуд, Лондон, «переосмислену у цифровому гобелені» Вільямсом; їхні малюнки виставлені на вітринах магазинів, зокрема Art World на Бродвейському ринку та MagCulture на Сент-Джонс-стріт. Журнал формату А2 був надрукований обмеженим тиражем у 1000 примірників, які будуть розповсюджуватися в мережі мистецьких та громадських приміщень поблизу школи, а також ширших місцях у Лондоні та Манчестері.

Dreamscapes продовжує ініціативу, започатковану Burberry і Rashford, щоб «забезпечити фінансування для трансформації шкільних бібліотек, пожертвування книг та навчання вчителів», допомагаючи дітям розширити свою уяву, відкрити нові можливості та розвивати навички грамотності, пояснюється у релізі. У ньому продовжується: «Проєкт відповідає ширшій ініціативі NLT *Alliance, яка має на меті трансформувати та обладнати 1000 бібліотек початкової школи до 2025 року, допомагаючи створити нове покоління читачів, які краще підготовлені до реалізації свого потенціалу».

«Ми всі є продуктами наших спільнот, — каже Рашфорд. — Іноді дітям може бути важко заглянути за межі того, що їх чекає на порозі, тому так важливо надихати, мотивувати та запропонувати можливості, які виривають їх із цього обмеженого мислення. Ми хочемо запропонувати кожній дитині можливість процвітати в подальшому житті, тому розвивати такі творчі та захоплюючі ініціативи, як ця, проєкти, у яких діти можуть бачити результат своєї наполегливої ​​роботи, дуже важливо».

the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-11.jpg
Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі
the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-06.jpg
Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі

the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-03.jpg
the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-04.jpg
Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі
the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-08.jpg
the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-09.jpg
the-face-burberry-dreamscapes-publication-art-itsnicethat-10.jpg

Джерело


Читайте також:

Даг Ейткен відкриває амбітну виставку віртуальної реальності в чотирьох галереях

Барвисті метаморфози в ілюстраціях Цзюньсяня Чена

Теги: креативможливостірозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.