Чи були ви колись готові на стіну дертися, збираючи меблі дошка за дошкою? Певно що так. А чи постили ви свій крик душі в соцмережах? Цілком імовірно. Треба ж хоч комусь сказати про наболіле, особливо якщо ви в процесі збирання меблів ще й зі своєю другою половинкою посварилися. Статистика показує, що лише 6% закоханих пар регулярно сваряться в магазині. А от вдома, коли настає час брати в руки шестигранний ключ, через меблі від IKEA стресують та сваряться аж 17%.
Є у меблів від IKEA якась особлива здатність витягувати назовні весь негатив, що ви тримали в собі. Зокрема, психологиня Рамані Дурвасула помітила: коли сім’я дивиться в IKEA меблі для кухні – вона сперечається про їжу, коли пара придивляється до меблів для спальні – сварка буде про статеве життя тощо.
З огляду на все це ремонтний портал HouseHoldQuotes вирішив проаналізувати весь цей стрес та подивитися, як він нас характеризує. Креативна команда студії NeoMam скористалась інструментом TensiStrength, щоб проаналізувати понад 50000 твітів, які містять слово «IKEA», і визначити ступінь роздратування в різних країнах світу, найморочливіші меблі й навіть імена людей, яких меблі від IKEA найбільше до сказу доводять.
В яких містах світу пишуть найбільше сердитих твітів про IKEA?
На сайті HouseHoldQuotes можна переглянути інтерактивну мапу світу, де позначені міста, про які дослідникам вдалося зібрати достатньо даних.
Перша сімка найроздратованіших міст є такою:
- Москва (Росія)
- Квебек (Канада)
- Мілуокі (США)
- Сінгапур
- Сандерленд (Великобританія)
- Міннеаполіс (США)
- Стокгольм (Швеція)
Головні висновки:
- Ісландія – країна, жителі якої найбільше стресують через меблі від IKEA. 64% усіх твітів про IKEA звідти були негативними за своїм характером.
- Москва та Квебек – найбільш застресовані міста, а негатив там проступає в 60% усіх твітів про IKEA.
- Загалом чоловіки вихлюпують свій стрес, спричинений меблями IKEA, у твіттер на 40% частіше, ніж жінки.
- Найморочливішою річчю від IKEA є диван. 50,57% твітів про дивани несуть в собі ознаки стресу того, хто їх написав.
Більше половини користувачів ладні впасти поруч із диваном від IKEA, так і не зібравши його.
А друге місце за морочливістю посідає шафа, яка змушує скипіти рівно половину своїх покупців. За шафою йдуть тумбочки та комоди, доводячи, що шухляди – то випробування для найвитриваліших. Недарма сервант Liatorp д-р Дурвасула охрестила «руйнівником шлюбів».
Ісландці готові вогнем дихати, збираючи меблі від IKEA
Дані, зібрані з 48 країн, показали, що більш за всіх через меблі від IKEA стресують ісландці. 64% твітів про IKEA з цієї країни мали ознаки стресу. Для порівняння, Швеція, батьківщина IKEA, посідає шосте місце за рівнем стресу (37,89%).
Південна Корея ставиться до IKEA найспокійніше. Користувачі звідти, скоріше, напишуть твіт із зізнанням, що на ароматичні свічки від IKEA вони знайдуть гроші, як би скрутно їм не було. В цій країні лише 7,69% твітів про IKEA мають роздратований тон.
А от в США штат, який найбільше злоститься на IKEA, не має жодного магазину цієї мережі. Втім, це не заважає жителям Міссісіпі лаяти IKEA в майже кожному другому твіті про меблі (48,48% негативу). На думку саркастичних місцевих жителів, інструкції IKEA зі збирання меблів зводяться до чогось на кшталт «ось вам сосна і жменя цвяхів».
Натомість в Канзасі сердиті твіти про IKEA становлять менше чверті від їх загальної кількості. Канзасці, скоріше, скажуть: «Йоу!!! Я самотужки зібрав штукенцію від IKEA! Оце я молодець!»
А хто ж найчастіше пише ці сердиті твіти?
Деякі імена серед користувачів, які стресують через меблі від IKEA, можна побачити частіше за інші. Серед жінок найчастіше терпець уривається тим, кого звуть Роза чи Рут. А серед чоловіків – Хосе.