Вже завтра, 19 жовтня, відбудеться історична подія – створення другого журналу Ukraine next. Перше видання побачило світ 10 років тому.

В такому унікальному складі вперше зберуться завтра зранку топові журналісти, дизайнери, фотографи, редактори, ілюстратори – всі, хто має працювати над журналом. Навіть прямі конкуренти в одній редакції.
Зберуться, щоб протягом доби попрацювати над спільним медіа-продуктом, який може ніколи не потрапити на папір, але точно потрапить в поле уваги суспільства. Бо рівно за 24 години, о 10:00 неділі журнал має бути написаний, знятий, зверстаний і готовий до друку.
Ukraine next – журнал, який створюється за 24 години.  Впродовж доби над темами та матеріалами працюють автори (серед яких відомі особистості), журналісти та кореспонденти відомих суспільно-політичних видань, фотографи.

Вперше журналістський флеш-моб «журнал за 24 години» провели влітку 2009 року в Данії. Там за добу зробили 24 шпальти у розважальному форматі.

У жовтні того ж 2009 року в Інтерньюз-Україна (Київ) вперше зробили український проект: UkraЇnext (issuu.com/ukrainext). Тоді під час брейнсторму ми хотіли відповісти на запитання: а якою має бути Україна-некст? В науці, суспільстві, політиці, шоу-бізнесі, кіно… Вийшло 48 шпальт і 4 обкладинки. Це навіть видано накладом 32 примірники – по одному на кожного учасника. 

Сьогодні ми знову хочемо спробувати знайти відповіді на запитання:
 
Якою, з огляду на останнє десятиріччя, є  нинішня ідея про Україну-некст?
Чи буде це країна, яка повернеться з війни?
Які люди повернуться з війни і в яку країну вони повертатимуться?
І найголовніше: чи можливо таке, що в час руйнування класичних інституцій, час популістів і час кризи суспільної довіри по всьому світу, саме Україна стане не проблемою, а рішенням для цілого світу? Чи під силу нам зробити Україну державою світового рівня, якщо ми навчимось об’єднуватись між собою?
 
Як це працює?
Люди, які зголосилися взяти участь у створенні журналу, збираються в редакції НВ у суботу, 19 жовтня. О 10:00 починається креативна сесія, під час якої визначається наповнення майбутнього журналу: загальна концепція, рубрики/розділи, матеріали.
Далі концепції та задачі для конкретних матеріалів в розділах будуть обговорюватись під час паралельних креативних сесій Brainstorm Arena (дозволяє залучати експертів онлайн з будь-якої точки світу і значно скорочує час на генерацію та обговорення ідей – внесок Асоціації креативних індустрій).
Далі відбувається «рутинна» журнальна робота – журналісти пишуть, фотографи знімають, верстальники верстають.

Для того, щоб допомогти систематизувати процес створення видання серед редакції та чітко окреслити теми номеру та окремих рубрик, Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) долучається зі своєю розробкою «Брейнсторм Арена».

«Брейнсторм Арена» – спеціальний електронний формат брейнстормінгу для проведення експертних нарад, присвячених вирішенню важливих питань. В результаті формується експертна оцінка ситуації та надаються рекомендації, щодо вирішення пославлених задач. Перевагою даного формату, є ефективність процесів та незаангажованість результату.

«Асоціація Креативних Індустрій із радістю долучається до ініціативи створення журналу, адже філософія Ukraine next  співпадає із нашою філософією – співпраця заради спільних суспільно корисних проектів. Ми переконані, що лише об’єднуючись, можна прискорювати позитивні зміни в суспільстві. І саме тому Асоціація долучається до проекту»  – Костянтин Кузнєцов, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Nebo ideas agency

Nebo на культурній орбіті: цікаве з дошки культури за місяць

Привіт, земляни! Nebo ideas agency всією командою починає працювати над своєю колонкою на платформі creativity.ua. Ми вирішили писати статті не ...

Анонсовано Young Lions Competitions Ukraine 2020

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) оголошують локальний конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions ...

Які публічні заходи у сфері маркетингу відмінили через розповсюдження коронавірусу?

Численні виставки, фестивалі, конференції та інші публічні заходи у сфері маркетингу виявилися скасовані, перенесені чи змінили формат на онлайн.

Вітайте нові обличчя КМФР 2020: креативне журі

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020 оголошує міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN. Головою журі став Tomas Ostiglia, виконавчий ...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...