• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Apple та Spotify виклали список найпопулярніших пісень 2021 року

4 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Apple та Spotify виклали список найпопулярніших пісень 2021 року
Share on FacebookShare on Twitter

Поп зірки Ед Ширан, Тейлор Свіфт та Бед Банні були серед найпопулярніших артистів 2021 року, згідно з даними Apple Music та Spotify.

Новачок Олівія Родріго посіла перше місце у Великій Британії зі своєю панк-рок піснею Good 4U, яка стала найпопулярнішою піснею на обох платформах. Її дебютний хіт «Drivers License» став найбільш прослуханим серед користувачів Spotify по всьому світові. А от аудиторія Apple віддала перевагу BTS, чий сингл Dynamite був найбільш прослуханою піснею року. Спочатку пісня випущена в 2020 ці не потрапила до топ-5 Spotify, імовірно через те, що стримінгова платформа в Кореї тільки з’явилася (без можливості використовувати безкоштовну версію).

Spotify
David Pupaza

Британські артисти були добре представлені в хіт параді наприкінці року, а диско-поп альбом «Future Nostalgia» Дуа Ліпи став другим найпопулярнішим після Олівії Родріго з її альбомом «Sour».

Трек Еда Ширана «Bad Habits», який не виходить з голови — випущений як саундтрек літа, щоб полегшити локдаун, став третім найбільш популярним на Spotify. Хоча він посів лише 53 місце в чарті Apple, оскільки платформа відображає більше американську аудиторію. Слухачі Apple у Великій Британії підтримали виконавця, а «Bad Habits» зрівнялася з глобальними позиціями як третя пісня року за кількістю прослуховувань у рідній країні Ширана.

Для Адель і її повернення чарти були складені занадто рано, щоб справити враження. Через це її нова пісня «Easy On Me» взагалі не потрапила в топ 100 від Apple. Оскільки до кінця 2021 року залишився ще цілий місяць, зірка могла б легко потрапити в топ-10. Її четвертий альбом «30» вже став найбільш розпроданим в США, лише за один тиждень продажів.

Згідно з платформою Spotify найпопулярнішим артистом року загалом став пуерто-риканський репер Бед Банні, який зібрав шалені 9.1 мільярди стрімів.

«Мені не дуже подобається бути номером один з найбільшою кількістю переглядів, — сказав 27-річний репер, почувши новину. — Я лише роблю музику. Я просто насолоджуюсь своєю роботою».

Тейлор Свіфт, яка випустила цього року нові версії своїх класичних альбомів «Fearless» та «Red», була другою за популярність виконавицею на Spotify. Після неї на слідом BTS і далі Дрейк та Джастін Бібер.

Разом Spotify та Apple Music складають 48% від світового стримінгового ринку, й завдяки цьому успішні виконавці можуть залучити велику кількість відтворень своїх найпопулярніших треків. Всі пісні Топ-5 від Spotify були прослухані більше як одного мільярду разів за останні 12 місяців.

Прибуток від стрімінгу допоміг музичній індустрії оговтатися від піратської кризи 2000-х років, наприклад, Британські звукозаписні лейбли заробили 736.5 мільйонів фунтів стерлінгів минулого року. Але часта критика полягає в тому, як ці гроші розподіляють, оскільки багато виконавців та авторів пісень кажуть, що отримують мізерні гроші за свої пісні.

Раніше цього року комітет закликав до «повного перезавантаження» стримінгового ринку, запропонувавши, що роялті має бути розподілене порівну між лейблами та виконавцями.

За нинішніми обставинами виконавці отримують 16%.

Джерело 

Фото на головній: Alexander Shatov


Читайте також:

Пісня для директора з маркетингу: для Spotify новими музами стали його бренди-партнери

50 музикантів із 8-ми країн записали платівку, яка піднімає важливі європейському суспільству меседжі

Теги: музикарозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.