Поп зірки Ед Ширан, Тейлор Свіфт та Бед Банні були серед найпопулярніших артистів 2021 року, згідно з даними Apple Music та Spotify.
Новачок Олівія Родріго посіла перше місце у Великій Британії зі своєю панк-рок піснею Good 4U, яка стала найпопулярнішою піснею на обох платформах. Її дебютний хіт «Drivers License» став найбільш прослуханим серед користувачів Spotify по всьому світові. А от аудиторія Apple віддала перевагу BTS, чий сингл Dynamite був найбільш прослуханою піснею року. Спочатку пісня випущена в 2020 ці не потрапила до топ-5 Spotify, імовірно через те, що стримінгова платформа в Кореї тільки з’явилася (без можливості використовувати безкоштовну версію).
Британські артисти були добре представлені в хіт параді наприкінці року, а диско-поп альбом «Future Nostalgia» Дуа Ліпи став другим найпопулярнішим після Олівії Родріго з її альбомом «Sour».
Трек Еда Ширана «Bad Habits», який не виходить з голови — випущений як саундтрек літа, щоб полегшити локдаун, став третім найбільш популярним на Spotify. Хоча він посів лише 53 місце в чарті Apple, оскільки платформа відображає більше американську аудиторію. Слухачі Apple у Великій Британії підтримали виконавця, а «Bad Habits» зрівнялася з глобальними позиціями як третя пісня року за кількістю прослуховувань у рідній країні Ширана.
Для Адель і її повернення чарти були складені занадто рано, щоб справити враження. Через це її нова пісня «Easy On Me» взагалі не потрапила в топ 100 від Apple. Оскільки до кінця 2021 року залишився ще цілий місяць, зірка могла б легко потрапити в топ-10. Її четвертий альбом «30» вже став найбільш розпроданим в США, лише за один тиждень продажів.
Згідно з платформою Spotify найпопулярнішим артистом року загалом став пуерто-риканський репер Бед Банні, який зібрав шалені 9.1 мільярди стрімів.
«Мені не дуже подобається бути номером один з найбільшою кількістю переглядів, — сказав 27-річний репер, почувши новину. — Я лише роблю музику. Я просто насолоджуюсь своєю роботою».
Тейлор Свіфт, яка випустила цього року нові версії своїх класичних альбомів «Fearless» та «Red», була другою за популярність виконавицею на Spotify. Після неї на слідом BTS і далі Дрейк та Джастін Бібер.
Разом Spotify та Apple Music складають 48% від світового стримінгового ринку, й завдяки цьому успішні виконавці можуть залучити велику кількість відтворень своїх найпопулярніших треків. Всі пісні Топ-5 від Spotify були прослухані більше як одного мільярду разів за останні 12 місяців.
Прибуток від стрімінгу допоміг музичній індустрії оговтатися від піратської кризи 2000-х років, наприклад, Британські звукозаписні лейбли заробили 736.5 мільйонів фунтів стерлінгів минулого року. Але часта критика полягає в тому, як ці гроші розподіляють, оскільки багато виконавців та авторів пісень кажуть, що отримують мізерні гроші за свої пісні.
Раніше цього року комітет закликав до «повного перезавантаження» стримінгового ринку, запропонувавши, що роялті має бути розподілене порівну між лейблами та виконавцями.
За нинішніми обставинами виконавці отримують 16%.
Фото на головній: Alexander Shatov
Читайте також:
Пісня для директора з маркетингу: для Spotify новими музами стали його бренди-партнери
50 музикантів із 8-ми країн записали платівку, яка піднімає важливі європейському суспільству меседжі