30 звезд записали с Лилом Дики трек о сохранении планеты

Американский рэпер и комик Лил Дики презентовал анимационный клип о сохранении планеты «Earth». В записи трека к ролику приняли участие около 30 знаменитостей. Среди них – Джастин Бибер, Ариана Гранде, Halsey, Снуп Догг, SIA, Майли Сайрус, Кэти Перри и другие. Артисты озвучивали действующих лиц из анимационного ролика.

Клип создан при поддержке благотворительного фонда Леонардо Ди Каприо, который занимается сохранением планеты. В видео также есть персонаж актера, который сначала плывет на «Титанике», а затем сидит с рэпером в барбершопе.

Средства, полученные за просмотр ролика, пойдут некоммерческим фондам по всему миру, которые борются с климатическими изменениями и энергетическими кризисами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Іспанії відкрився музей одного предмету

В іспанському місті Л’Асплуга-да-Франкулі на початку лютого відкрився музей одного предмету El Museu Particular. Це вітрина, за склом якої лише ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.