• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі

13 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Share on FacebookShare on Twitter

У жовтні три студентки Eastern European Music Academy креативно підтримали польських жінок у їхній боротьбі із забороною абортів.

Дівчата-музикантки з Польщі, Угорщини та Естонії об’єдналися і створили сингл-маніфест жіночої сили Don’t Play the Fool. Пісня увійде до міжнародної компіляції Eastern European Music Academy’s Compilation 2020. Вона побачить світ 30 листопада 2020 року й буде складатися з 5 треків.

«Пісня Don’t Play the Fool — це голос усіх польських жінок по всьому світу, яких ігнорує польський уряд. Саме ця ситуація сиділа в мене в голові, коли я писала пісню. Я розуміла, що маю написати якийсь сильний і колючий текст, щоби підтримати та мотивувати дівчат відстоювати свої права. Люди в Польщі звуть цю ситуацію війною. Це дійсно війна. І я дуже пишаюся тим, що в нас стільки людей виходять на вулиці, щоби показати свою незгоду. Польські жінки змінюють історію країни тут і зараз. Вони будуть боротися і вони переможуть. Саме тому я вважаю, що ця пісня — одна з найважливіших у моїй кар’єрі. Вона присвячується героям!» — пояснює Каро Глазер (Karo Glazer) із Польщі, вокалістка, композиторка та продюсерка пісні.

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Спвачка та композиторка Каро Глазер

Сингл Don’t Play the Fool від Karo Glazer & Zsüd вже можна послухати на всіх стрімінгових платформах.

Цьогоріч Eastern European Music Academy зібрала під своїм крилом 50 музикантів та менеджерів із 8 країн. Разом вони не тільки поглиблювали знання про музичний бізнес і писали музику, а й підтримували колег по всьому світу. Зокрема, під час протестів у Білорусі та Польщі.

«Ми дуже пишаємося підсумком нашої онлайн-академії. Спочатку нашим головним завданням було підвищити фаховий рівень студентів у музичному бізнесі під час пандемії. У підсумку ж наш проєкт виріс у дещо більше. Тепер це не просто «однокласники», а вже музична родина. У ній усі підтримують одне одного й разом переживають ті шалені події, які відбуваються у світі. Нашою Академією ми не тільки допомагаємо покращити музичний світ, а і змінити наше європейське суспільство в цілому,» — говорить Альона Дмуховська, співзасновниця Music Export Ukraine та співкураторка Академії.

Eastern European Music Academy — перший навчальний і нетворкінг-проєкт, що об’єднує цілий регіон. Зараз він допомагає музикантам і музичним менеджерам пережити концертну кризу та навчитися заробляти в нинішніх шалених реаліях. Тут студенти знаходять колег та однодумців для подальшої міжнародної співпраці.

Ментори Академії — музичні професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи з великими лейблами, успішно розвивають власний музичний бізнес або є представниками міжнародних союзів і музичних асоціацій.

Eastern European Music Academy 2020 організовується консорціумом із 8 організацій із 8 країн: Music Export Ukraine (Україна), MONOKEY (Литва), Tak Brzmi Miasto (Польща), Budapest Showcase Hub (Угорщина), Music Export Latvia (Латвія), Mastering the Music Business (Румунія), Music Estonia (Естонія), Mediacube (Білорусь). Технічний партнер: Pibox (Україна/Фінляндія).

Eastern European Music Academy підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.


А ми нагадуємо, що нещодавно було опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Дослідження провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду.

Теги: креативмузикасуспільствошоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.