Платформа Photocrowd оголосила 10 найкращих «картопляних» фото

Суддівська комісія, скликана онлайн-платформою для фотографів, обрала десять найкращих цьогорічних «картопляних» фото: від фотопортретів самих коренеплодів до практично документальних фото про те, як саджають картоплю.

Переможці конкурсу Potato Photographer of the Year (PotatoPOTY 2020) були обрані з тисяч робіт-претендентів. І перше місце здобула фотографія, на якій картоплі (вперше після карантину!) роблять стрижку та зачіску.

Конкурс, ініційований платформою Photocrowd, шукав «унікальні та креативні способи зобразити картоплю». Серед призів була камера Fujifilm XA-7 та річний абонемент на членство в Королівському фотографічному товаристві Великобританії. Кошти, зібрані в ході конкурсу, будуть перераховані на користь благодійної організації Trussell Trust, яка забезпечує харчами людей, потерпілих від пандемії COVID-19.

Перша десятка «картопляних» фото

Про роботу «Кінець карантину» Рея Спенса, що посіла перше місце, член журі Найджел Етертон (Nigel Atherton), редактор журналу «Amateur Photographer», сказав так: «Цій роботі вдалося перенести на картоплю одну з дуже типових карантинних тем. Потрібна неабияка уява, щоб побачити у порослій картоплі кошлату голову. І до того ж це фото створене з гумором».

End of Lockdown – Ray Spence

Друге місце отримала фотографія Девіда Вайта з простою назвою «Картопля», де цей коренеплід схожий, за словами Етертона, на інопланетну істоту.

Potato David White

Третє місце дісталося Емі Д’Агорн та її фото «Суворі ринкові критерії», яка являє собою колаж-автопортрет у масці з картопляних очисток. Ця робота є своєрідною критикою великих корпорацій у сільському господарстві. Як пояснює авторка фото: «Це зображення торкається теми народної медицини та традиційних сільськогосподарських практик і того, як великі корпорації користуються цими знаннями, щоб розширювати свій ринковий вплив».

Tight Market Specifications – Amy D’Agorne

Ще одна робота Д’Агорн увійшла в першу десятку «картопляних» фото, посівши дев’яте місце. Це також автопортрет під назвою «2030». У ньому вона досліджує тему тієї масової істерії, яка на початку карантину призвела до пустих полиць в магазинах.

2030 – Amy D’Agorne

На фото без назви Тови Кренцман можна побачити групу людей, які начебто всі разом, але водночас кожен на самоті, чистять картоплю. Тут дуже вміло використане освітлення маленької кухні і точно передане те відчуття клаустрофобії, яке багато кому довелося відчути під час карантину.

Tova Krentzman

Серед інших переможців є фото «Посадка картоплі на острові Джерсі» Пітера Губерта, яке було відзначено завдяки свої майстерній композиції. Одразу видно, яка це тяжка робота, зазначили судді.

Planting Jersey Royals – Peter Hubert

Фото Лаури Гібо є портретом картоплини, що скидається на дещо середнє між тюленем та єдинорогом. А фотограф Джастін Квінелл запхнув собі до рота крихітну врізну камеру 110, щоб зробити фото усміхненого чипса, який ось-ось опиниться на зубах.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...