Платформа Photocrowd оголосила 10 найкращих «картопляних» фото

Суддівська комісія, скликана онлайн-платформою для фотографів, обрала десять найкращих цьогорічних «картопляних» фото: від фотопортретів самих коренеплодів до практично документальних фото про те, як саджають картоплю.

Переможці конкурсу Potato Photographer of the Year (PotatoPOTY 2020) були обрані з тисяч робіт-претендентів. І перше місце здобула фотографія, на якій картоплі (вперше після карантину!) роблять стрижку та зачіску.

Конкурс, ініційований платформою Photocrowd, шукав «унікальні та креативні способи зобразити картоплю». Серед призів була камера Fujifilm XA-7 та річний абонемент на членство в Королівському фотографічному товаристві Великобританії. Кошти, зібрані в ході конкурсу, будуть перераховані на користь благодійної організації Trussell Trust, яка забезпечує харчами людей, потерпілих від пандемії COVID-19.

Перша десятка «картопляних» фото

Про роботу «Кінець карантину» Рея Спенса, що посіла перше місце, член журі Найджел Етертон (Nigel Atherton), редактор журналу «Amateur Photographer», сказав так: «Цій роботі вдалося перенести на картоплю одну з дуже типових карантинних тем. Потрібна неабияка уява, щоб побачити у порослій картоплі кошлату голову. І до того ж це фото створене з гумором».

End of Lockdown – Ray Spence

Друге місце отримала фотографія Девіда Вайта з простою назвою «Картопля», де цей коренеплід схожий, за словами Етертона, на інопланетну істоту.

Potato David White

Третє місце дісталося Емі Д’Агорн та її фото «Суворі ринкові критерії», яка являє собою колаж-автопортрет у масці з картопляних очисток. Ця робота є своєрідною критикою великих корпорацій у сільському господарстві. Як пояснює авторка фото: «Це зображення торкається теми народної медицини та традиційних сільськогосподарських практик і того, як великі корпорації користуються цими знаннями, щоб розширювати свій ринковий вплив».

Tight Market Specifications – Amy D’Agorne

Ще одна робота Д’Агорн увійшла в першу десятку «картопляних» фото, посівши дев’яте місце. Це також автопортрет під назвою «2030». У ньому вона досліджує тему тієї масової істерії, яка на початку карантину призвела до пустих полиць в магазинах.

2030 – Amy D’Agorne

На фото без назви Тови Кренцман можна побачити групу людей, які начебто всі разом, але водночас кожен на самоті, чистять картоплю. Тут дуже вміло використане освітлення маленької кухні і точно передане те відчуття клаустрофобії, яке багато кому довелося відчути під час карантину.

Tova Krentzman

Серед інших переможців є фото «Посадка картоплі на острові Джерсі» Пітера Губерта, яке було відзначено завдяки свої майстерній композиції. Одразу видно, яка це тяжка робота, зазначили судді.

Planting Jersey Royals – Peter Hubert

Фото Лаури Гібо є портретом картоплини, що скидається на дещо середнє між тюленем та єдинорогом. А фотограф Джастін Квінелл запхнув собі до рота крихітну врізну камеру 110, щоб зробити фото усміхненого чипса, який ось-ось опиниться на зубах.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...