Художниця Олена Левська про роль книжкової ілюстрації в розвитку креативного мислення

Коли людина починає креативно мислити? З перших днів, з першої миттєвості, коли вона починає розрізняти предмети, з першого почутого слова. ...

Cannes Lions ініціює обмін ідеями серед креативної спільноти

Нинішня криза вплинула на всіх, але у цьому розколотому світі варто завжди пам’ятати, що єдність зусиль, співпраця та обмін ідеями роблять нас сильнішими.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян зробив редизайн відомих логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу.

Якби бренди були фільмами, їхні постери виглядали б так

Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? Проте політ уяви не зупинити...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Слідство веде Vertigo: агенція розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020

Цього року команда Vertigo стала творчим партнером Brave! Factory 2020. Ми створюємо всю візуальну комунікацію для фестивалю: айдентику, афіші, ідеї ...

Філіп Годас перетворює ікони поп-культури на скаменілі черепи

Празький дизайнер створив скаменілі черепи ікон поп-культури, які виглядають так, наче тисячоліттями пролежали під землею.