KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу!

14 вересня 2020 року вже вдесяте пройшов найбільший щорічний медіафорум у Східній Європі -KYIV MEDIA WEEK Global Marathon. Подія зібрала 36 представників найвідоміших міжнародних медіакомпаній із 23 країн світу, які поділилися своїм унікальним досвідом ексклюзивно із глядачами KMW. Форум проходив онлайн – 9 годин прямого ефіру, 10 регіональних аналітичних секцій та 3 inspiration talks за участі зірок індустрії контенту. KMW зібрав рекордну кількість учасників – майже 3000 глядачів із 52 країн світу зареєструвалися для перегляду трансляції. KMW Global Marathon організувала компанія MRM за підтримки Українського культурного фонду, генеральний партнер проєкту – телеканал «Україна».

В жовтні усі зареєстровані учасники KMW Global Marathon отримають White Paper – пост-огляд. У ньому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій, а також результати досліджень від міжнародних та локальних агенцій, здійснених спеціально для KMW. Зареєструватися, щоб отримати документ, можна тут.

Сила креативу в аудіовізуальному бізнесі

Програма KYIV MEDIA WEEK розпочалася із аналітичного огляду української медіаіндустрії, ключових подій, кейсів та найсвіжіших показників від партнера форуму Media Business Reports (MBR). У панельній дискусії «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» взяли участь Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України, Вікторія Ярмощук, засновниця KMW та CEO FILM.UA Group, Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна», Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO. Модераторкою виступила креативу Анастасія Рахманіна, головна редакторка MBR. Спікери обговорили актуальні питання щодо перспектив розвитку української медіаіндустрії, шляхів об’єднання усіх гравців єдиною стратегією розвитку та способів побудови ефективної системи взаємовідносин між ними. Зосередилися також на важливому аспекті стосовно формування успішної ціннісної пропозиції України для глобального ринку.

Аудіовізуальна індустрія в Азії: показники та тенденції

Огляд світових тенденцій аудіовізуальної індустрії розпочався з Азійського регіону. Ключові аналітичні показники та підбірку найбільш показових кейсів Південної Кореї, Китаю та В’єтнаму на форумі представила K7 Media, міжнародна медіаконсалтингова компанія та багаторічний Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK. В рамках секції відбулася панельна дискусія, присвячена COVID-кризі, її впливу на ринкові показники та загальним зрушенням у кінотеатральному та телевізійному секторах. Марісса Ханафі (Marissa Hanafi), директорка з контенту та OTT, POPS Worldwide (В’єтнам і Таїланд), Цзінь-ву Хванг (JinWoo Hwang), засновник, президент і виконавчий продюсер, SOMETHING SPECIAL (Південна Корея), Мяо Мі (Miao Mi), директорка відділу досліджень, Houghton Street Media (Китай) розповіли, яким чином провідні гравці медіаринку адаптують свої бізнес-моделі відповідно до нових реалій, і як вони тепер вибудовують співпрацю з іншими країнами. Модераторкою дискусії виступила Мішель Лін (Michelle Lin), авторитетна експертка, голова департаменту Азії і Тихоокеанського регіону в К7 Меdia, із величезним досвідом в дослідженні форматів, різножанрових програм та вивченні специфіки регіональних ринків.

Золотий вік неігрових форматів

Третім блоком програми став зірковий inspiration talk «2020: новий “золоти вік” неігрових форматів» із Наталі Вог (Nathalie Wogue), міжнародною експерткою з розважальних форматів та медійних стратегій. Наталі керувала напрямом розробок у Fremantle France, була віцепрезидентом з форматів IMG Entertainment, Сьогодні, заснувавши власну компанію WOGUE, Наталі консультує таких світових гігантів як ABC Studios, Fox, Canal+, RTL. Інтерв’юером розмови була Марія К’яра Дуранті (Maria Chiara Duranti), засновниця і директорка провідного італійського видання Formatbiz, що уже понад 10 років висвітлює новини про телевізійні формати, телеринки та телеіндустрію загалом.

Медіаринки Східної Європи

Далі у фокусі уваги – медіаринки Східної Європи. Партнером секції стала відома міжнародна дослідницька компанія Glance, що спеціалізується на вивченні інсайтів про аудіовізуальний контент у цілому та на поведінкових тенденціях глядачів зокрема. Найсвіжіший аналітичний огляд регіону ексклюзивно для аудиторії KMW представила Авріл Блондело (Avril Blondelot), голова відділу досліджень контенту у Glance (Франція), а куратором секції та модератором панельної дискусії виступив Сімеон Мірзаянц (Simeon Mirzayantz), менеджер компанії з міжнародних продажів Центральної та Східної Європи . До обговорення ринку контенту Східної Європи долучилися: Петр Горкі (Petr Horký), чеський режисер-документаліст, Анна Івінська-Новак (Anna Iwinska-Nowak), голова відділу аналітики AVOD та SVOD польського національного мовника TVN, Ден Бечереску (Dan Becerescu), керівник напрямків девелопменту та довгострокових стратегій румунського телеканалу PRO TV, а також Алаа Елабаси (Alaa Elabasy), старший менеджер із продажів турецької медіакомпанії Madd Entertainment.

Глобальні тренди контент-індустрії

Наступна тема у програмі KMW Global Marathon – «Глобальні тренди контент-індустрії». Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) та Бертран Віллегас (Bertrand Villegas), співзасновники провідної шейцарської аналітичної компанії The Wit зосередилися на найцікавіших питаннях міжнародного медіаринку, окреслили найбільш знакові проєкти та тренди 2020 року та озвучили свої прогнози щодо напрямків його розвитку у найближчому майбутньому. У презентації вони представили аналітичне дослідження, що The Wit підготувала спеціально для KMW Global Marathon.

Європа та Британія: вплив пандемії на медіаринки

Центральна та Західна Європа і Велика Британія стали наступним оглядовим регіоном форуму. В рамках секції розглянуто вплив пандемії на п’ять найбільших медіаринків – Великої Британії, Німеччини, Іспанії, Італії, Франції, а також країн Північноєвропейського регіону. Завдяки найсвіжішим дослідженням та інсайдерській інформації від міжнародної аналітичної компанії Ampere Analysis, учасники KMW Global Marathon дізналися, як виробники контенту успішно віднаходять альтернативні шляхи роботи під час карантину, продовжуючи знімати нові шоу, серіали і формати та виводити їх на локальний та міжнародний ринки. На запрошення Гая Біссона (Guy Bisson), виконавчого директора Ampere Analysis та провідного аналітика телеринків, до обговорення цих питань доєдналися: Лукас Грін (Lucas Green), директор з контенту Banijay Group, найбільшого міжнародного виробника контенту, що об’єднує понад 120 компаній по всьому світу, Флоріан Камгубер (Florian Kamhuber), виконавчий продюсер та сценарист провідної німецької медіакомпанії NEUESUPER та Філіппа Валлестам (Filippa Wallestam), контент-директорка Nordic Entertainment Group (NENT), північноєвропейської меідакомпанії, у складі якої 30 продакшн студій.

Сеанс натхнення від Ютаро Кодзіми

Inspiration talk Ютаро Кодзіми (Yutaro Kojima) – креативного директора із 20-річним досвідом у впливових медіакомпаніях світу, серед яких Facebook, Y&R New York, Dentsu Y&R Tokyo, and Saatchi & Saatchi London. Ютаро зосередився на актуальних проблемах, що хвилюють усіх, хто займається створенням контенту – як привернути увагу глядача в умовах надвисокої конкуренції на медіаринку. Він розповів про дієві концепти, які допомагають створити унікальний аудіовізуальний продукт, який здатен завоювати серця цільової аудиторії.

США і Канада: досвід лідерів

Наступний великий тематичний блок – аналітичний огляд та панельна дискусія з фокусом на медіаіндустрію США та Канади, організовані у партнерстві з C21 Media, всесвітньо визнаним у професійних колах медіавиданням. Куратором північноамериканської секції став Ед Воллер (Ed Waller), головний редактор C21 Media та журналіст національних британських видань The Guardian, The Independent та The Sunday Times. У фокусі секції – тренди Північноамериканського ринку, вплив Covid-19 на ТБ-індустрію з точки зору виробництва та міжнародної дистрибуції контенту, зростання ролі SVOD, та роль руху Black Lives Matter. У розмові взяли участь Марк Берман (Marc Berman), засновник та директор провідного аналітичного видання Programming Insider, Девід Сміт (David Smyth), медіаконсультант (колишній віце-президент та керуючий директор 20th Century Fox, голова відділу закупівель Sky 1), Бред Едгейт (Brad Adgate), медіа консультант (колишній директор досліджень в Horizon Media).

Мистецтво та технології

Ще один inspiration talk програми KMW Global Marathon було присвячено зв’язку нових технологій та мистецтва, зокрема аудіовізуального. Зірковий гість форуму Тупак Мартір (Tupac Martir), розповів про природу креативності та місце інновацій. Зокрема, він зупинився на тому, як VR, AR, голограми, штучний інтелект стають інструментами для творчості та як митці винаходять нові технології. На прикладі свого проєкту «Космос всередині нас» (Cosmos Within Us), що був представлений на Венеційському фестивалі, Тупак окреслив нові можливості для творців на майбутнє, які б забезпечували для глядачів та учасників проєктів унікальні враження та досвіди. Інтерв’юером розмови став Андрій Бабкін, креативний продюсер проєктів в галузі комунікацій та розважальних подій.

Латинська Америка – простір можливостей

Завершальним блоком програми KMW Global Marathon стала презентація секції «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту». Prensario International. Одна з найвпливовіших міжнародних інформаційних та медіаконсалтингових компаній представила досягнення регіону на світовому медіаринку. П’ятеро топ-менеджерів компаній – провідних гравців медіаринку регіону – презентували свої флагманські проєкти та поділилися досвідом ведення бізнесу в Латинській Америці. Серед них: Мануель Марті (Manuel Marti) – голова розвитку художніх проєктів Латинської Америки, Fremantle (Мексика), Патріція Ясін (Patricia Jasin) – віце-президентка TV Azteca International (Мексика), Естефанія Артега (Estefania Arteaga) – директорка з міжнародних продажів (Азія), Caracol International (Колумбія), Єлена Антоніні (Elena Antonini) – директорка з продажів та копродукції (Європа), Viacom CBS International Studios (Аргентина), Есперанса Гарай (Esperanza Garay) – генеральна директорка Mega Global Entertainment (Чилі / США). Експерти сфокусувалися на динаміці розвитку регіону, основних його перевагах, комерційних трендах та глобальному бізнесі. Також в ході дискусії спікери зупинилися також на нових жанрах (форматах, factual-контенті, фільмах), діджитальних проєктах, талановитих фахівцях по обидва боки екрану, які отримали міжнародне визнання. Спікери поділилися секретами, як залишатися актуальним на високо конкурентному ринку виробництва контенту навіть у непрості часи. Секцію модерував Фабріціо Феррара (Fabricio Ferrara), директор з міжнародного бізнесу Prensario.

Наприкінці насиченого дня відбулося символічне онлайн святкування KMW Global Marathon. Цього року KYIV MEDIA WEEK відзначив ювілейну 10-ту річницю. Тож друзі та партнери форуму створили святкове відеопривітання, яке глядачі онлайн-форуму переглянули наприкінці трансляції 14 вересня.

15 вересня, завдяки підтримці Європейського Союзу, агенції США з міжнародного розвитку (USAID) та посольства Канади в Україні, відбувся KMW Special. Це серія онлайн заходів, присвячених темам нових правил європейського медіабізнесу, фейкам та маніпуляціям у інформаційному просторі, можливостям для копродукції з Канадою у VFX та анімації, а також успіхам та перспективам соціально вагомого контенту в Україні. Більше дивіться на сайті: https://kyivmediaweek2020.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Галина Пуліна та Дем'ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Галина Пуліна та Дем’ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Чимало світових компаній-гігантів та міжнародних організацій, таких як ООН, OSCE, Greenpeace, — практикують lifelong learning. Йдеться про безперервну освіту під ...

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

Withinlink

Підсумки четвертого дня LIONS Live від Бессі Лі, засновниці венчурного фонду Withinlink

Бессі Лі, яка очолювала WPP China, перш ніж заснувати венчурний фонд та інкубатор стартапів Withinlink, підбила підсумки четвертого дня Lions Live.