Зомбі на ім’я Френк подорожує по обидва боки екрану в новій кампанії Pringles

У новій кампанії Pringles продовжує свою тривалу колаборацію з Xbox. Цього разу цей бренд чипсів проламує стіни реальності, допомагаючи персонажеві-зомбі з відеогри West of Dead «увірватися» в нашу реальність під час прямого ефіру в Twitch. Більше того, зомбі на ім’я Френк не лише подорожує на цей бік екрану за допомогою Pringles (і, як результат, на два тижні щезає з відеогри), але й повертається згодом назад, нахапавшись нових звичок, які після його повернення до гри зроблять його взаємодію з гравцями значно цікавішою. Такого «тріумфального повернення» персонажа на той бік екрану ані рекламісти, ані розробники ігор ще не робили в жодній подібній кампанії.

Прем’єра кампанії відбулася нещодавно, під час стрімінгу гри West of Dead британською геймеркою Leahviathan. Вона у прямому ефірі необачно відкрила тубу з чипсами саме у той момент, коли на екрані був Френк. Щойно той відчув поживу, як він «вломився» крізь екран до кімнати інфлюенсерки. Втім, всім швидко стало очевидно, що поживитися Френк, на щастя, зібрався лише снеками…

Лора Бамбах, старша креативна директорка агенції Grey London, прокоментувала: «З таким підходом до кампанії ми мислили не як бренд снеків, а, скоріше, як бренд відеогри. Ми створили не просто рекламу всередині гри, а щось таке, з чим геймерам цікаво буде взаємодіяти».

В ряді кумедних відео Френк поступово вчиться соціальнішій поведінці. А коли він після завершення своєї двотижневої відпустки в реалі повернеться в гру, Френк стане пасхалкою для тих гравців, які його зустрінуть у West of Dead.

Незабаром повернення

Повернення дещо зміненого набутим досвідом персонажа назад у гру – хід досі нечуваний, але зомбі на ім’я Френк 10 лютого знову стане частиною гри, з якої його виманили чипси Pringles.

Щоб знову стати собою, він вдягне костюм з датчиками для захоплення руху. Наостанок геймери зможуть з ним зустрітися, поспілкуватися та вислухати деякі поради щодо гри. А коли настане час йому повертатися, тоді разом із тубою Pringles він буцімто контрабандою принесе в ігровий світ і згадку про цей бренд, нагадуючи про нього всім геймерам, які колись гратимуть у West of Dead.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...