Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Статистика показує, що кожен третій домашній улюбленець хоч раз за своє життя десь та й загубиться. В США, наприклад, щороку десять мільйонів домашніх тваринок оголошують загубленими або вкраденими. Щоб вирішити цю проблему, бренд товарів для тварин Iams, який належить Mars Petcare, запустив свій інноваційний мобільний застосунок NoseID. Він використовує технологію, яка дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

NoseID пропонує своїм користувачам створити для свого собаки акаунт, в якому буде скан носа та опис тварини. Якщо такий зареєстрований собака загубиться, власник може оголосити його розшук, після чого відповідне сповіщення одразу буде надіслане всім іншим користувачам NoseID. Якщо ж людина знаходить чийогось собаку, вона зможе знайти його хазяїв, переглянувши список загублених улюбленців або відсканувавши ніс тварини.

Застосунок NoseID також містить такі ресурси для собачників як інтерактивна мапа загублених собак і генератор постерів про розшук.

Наразі цим застосунком можуть скористатися лише жителі американського міста Нашвілл та його околиць, але запуск NoseID планується і в інших містах.

Цей застосунок був створений агенцією adam&eve DDB. Креативна команда спільно з діджитал-компанією Psycle Interactive натренувала модель машинного навчання розпізнавати та пригадувати собачі носи і розробила технологію, щоб всім цим можна було скористатися зі звичайного смартфона.

Камера сканує собачий ніс в реальному часі та перетворює його на «ніс-ID» – унікальну біометричну характеристику кожного пса.

Спільними зусиллями

«Домашні улюбленці – то незамінні члени наших родин. А застосунок NoseID, ми сподіваємося, допоможе зберегти їх в родині й убезпечить від потрапляння до притулку. Для нас це – ще один крок до того, щоб тварини не лишалися безпритульними. Цей застосунок має стати суспільним ресурсом. До спільноти NoseID можна приєднатися незалежно від того, є у вас собака чи ні, і просто допомагати загубленим неподалік від вас тваринам повернутися до своїх господарів», – заявив Крейг Нілі, віцепрезидент з маркетингу північноамериканського відділу Mars Petcare.

Бренд Iams співпрацює з місцевими притулками для тварин, грумерами та вигулювальниками, щоб розповісти собачникам, як цей застосунок працює. Також він пропонує додаткові запобіжні заходи, такі як чіпування тварин.

Версії застосунка NoseID існують як для телефонів Apple, так і для Android. А ті, хто живуть не в Нашвіллі, можуть підписатися, щоб їх повідомили, коли цей застосунок стане доступним у їхньому місті.

Джерело

В цьому напрямку працюють і в Китаї

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...