Volkswagen відкрив найменший у світі автосалон

Volkswagen та агенція DDB Sydney продовжують традицію мініатюрності, створивши в Австралії крихітний автосалон, з яким можна взаємодіяти з телефону. Цей найменший у світі автосалон є промокампанією, присвяченою випуску нових компактних моделей SUV від цього автомобілебудівника. Сама кампанія перенесена переважно в доповнену реальність, що дозволяє споживачам ретельно придивитися до машини та купити її, будучи в той момент де завгодно.

Крихітний автосалон Volkswagen заввишки становить лише 28 см, але він є точною тривимірною копією реальних автосалонів. В ньому навіть є мініатюрні екрани, на яких крутять телерекламу Volkswagen. Для взаємодії з таким автосалоном на його стінах містяться QR-коли. Відсканувавши код, споживач переходить на сайт кампанії, де відвідувачам пропонують віртуальні тури з використанням доповненої реальності.

AR-взаємодія World’s Smallest Dealership, розроблена компаніями Tribal та Virtual Immersive, пропонує людям нових підхід до купування машини. Аудіотури доповнюються високореалістичною графікою, дозволяючи відвідувачам роздивитися з усіх боків T-Roc чи, скажімо, T-Cross, зазирнути в салон автомобіля, спробувати різні кольори корпусу та приміряти, як нова машина виглядатиме у дворі, на пляжі, чи під супермаркетом. Робиться все це з мобільного телефону.

Електронна комерція

За словами Джейсона Бредшоу, директора з маркетингу Volkswagen, зараз як ніколи багато австралійців роблять вибір на користь онлайн покупок. Цьогорічні події підштовхнули людей до того, щоб почати купувати онлайн практично все. Це стосується навіть великих покупок, таких як автівки, які раніше всі намагалися роздивитися на власні очі та помацати, перш ніж купити. Відділення компанії Volkswagen Australia відчуло цю тенденцію на собі, з квітня 2020 року продавши онлайн понад 460 машин, загальною сумою 36 мільйонів доларів. Виходячи з цих результатів, і була запущена активація World’s Smallest Dealership, яка демонструє, що зараз настав час знайти сучасніший та зручніший спосіб купувати авто.

Девід Джексон, креативний директор DDB зазначив: «Навіть зараз, коли магазини обережно починають знову відкриватися, багато хто з людей побоюється заходити до автосалону. Тому World’s Smallest Dealership може виявитися для споживачів комфортнішим варіантом. Ця активація стала важливим інструментом для реклами асортименту продукції та взаємодії з ним. Від майстерності, з якою було споруджено цей крихітний автосалон, просто забиває подих. На нього пішли численні години праці, і це помітно».

Відвідати найменший у світі автосалон та спробувати AR можна на сайті http://www.smallestdealership.com.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...