Volkswagen відкрив найменший у світі автосалон

Volkswagen та агенція DDB Sydney продовжують традицію мініатюрності, створивши в Австралії крихітний автосалон, з яким можна взаємодіяти з телефону. Цей найменший у світі автосалон є промокампанією, присвяченою випуску нових компактних моделей SUV від цього автомобілебудівника. Сама кампанія перенесена переважно в доповнену реальність, що дозволяє споживачам ретельно придивитися до машини та купити її, будучи в той момент де завгодно.

Крихітний автосалон Volkswagen заввишки становить лише 28 см, але він є точною тривимірною копією реальних автосалонів. В ньому навіть є мініатюрні екрани, на яких крутять телерекламу Volkswagen. Для взаємодії з таким автосалоном на його стінах містяться QR-коли. Відсканувавши код, споживач переходить на сайт кампанії, де відвідувачам пропонують віртуальні тури з використанням доповненої реальності.

AR-взаємодія World’s Smallest Dealership, розроблена компаніями Tribal та Virtual Immersive, пропонує людям нових підхід до купування машини. Аудіотури доповнюються високореалістичною графікою, дозволяючи відвідувачам роздивитися з усіх боків T-Roc чи, скажімо, T-Cross, зазирнути в салон автомобіля, спробувати різні кольори корпусу та приміряти, як нова машина виглядатиме у дворі, на пляжі, чи під супермаркетом. Робиться все це з мобільного телефону.

Електронна комерція

За словами Джейсона Бредшоу, директора з маркетингу Volkswagen, зараз як ніколи багато австралійців роблять вибір на користь онлайн покупок. Цьогорічні події підштовхнули людей до того, щоб почати купувати онлайн практично все. Це стосується навіть великих покупок, таких як автівки, які раніше всі намагалися роздивитися на власні очі та помацати, перш ніж купити. Відділення компанії Volkswagen Australia відчуло цю тенденцію на собі, з квітня 2020 року продавши онлайн понад 460 машин, загальною сумою 36 мільйонів доларів. Виходячи з цих результатів, і була запущена активація World’s Smallest Dealership, яка демонструє, що зараз настав час знайти сучасніший та зручніший спосіб купувати авто.

Девід Джексон, креативний директор DDB зазначив: «Навіть зараз, коли магазини обережно починають знову відкриватися, багато хто з людей побоюється заходити до автосалону. Тому World’s Smallest Dealership може виявитися для споживачів комфортнішим варіантом. Ця активація стала важливим інструментом для реклами асортименту продукції та взаємодії з ним. Від майстерності, з якою було споруджено цей крихітний автосалон, просто забиває подих. На нього пішли численні години праці, і це помітно».

Відвідати найменший у світі автосалон та спробувати AR можна на сайті http://www.smallestdealership.com.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...