• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Віртуальний меморіал: міжнародна організація наносить на мапу адреси загиблих у світових війнах

18 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Організація Commonwealth War Graves Commission (CWGC) запустила нову кампанію, яка пропонує сучасникам дізнатися про людей з їх місцевості, які загинули під час Першої та Другої світових воєн.

Ця ініціатива була розроблена спільно з агенцією M&C Saatchi до меморіального тижня War Graves Week, який Співдружність націй відзначає 21-28 травня. В центрі міжнародної кампанії CWGC створений M&C Saatchi онлайн-інструмент, який дозволяє людям ввести свій поштовий індекс, щоб дізнатися, адреси кого із загиблих у світових війнах розташовані неподалік від їх власних домівок – своєрідний віртуальний меморіал.

За допомогою цього сервісу в режимі перегляду вулиць Google можна побачити, хто із загиблих свого часу жив по сусідству. У такий спосіб у сучасників створюється особистий зв’язок із минулим.

Далі користувачі можуть ознайомитися з відомостями про життя цих людей, а також скачати, надрукувати та поставити у себе у вікні на час меморіального тижня пам’ятну табличку конкретній людині, яка жила неподалік і загинула у Першій або Другій світовій війні.

Не таке просте завдання

Робота над цим сервісом виявилася доволі складним технічним челенджем для технологічної команди M&C Saatchi. З тих 1,7 мільйонів людей, чию пам’ять вшановує організація Commonwealth War Graves Commission, багато у кого точна адреса була не вказана. А поштовий індекс не зазначений взагалі ні у кого.

Щоб вирішити цю проблему, команді довелося створити дублікат бази даних CWGC, і вже в ній з’ясовувати всі адреси. Креативникам знадобилося понад півмільйона пошукових запитів у Google Картах, щоб знайти поштові індекси до цих адрес. А потім індекси були конвертовані у координати широти і довготи, щоб в режимі перегляду вулиць створити мітки на відповідних будівлях. (Щоправда, багато які з цих будівель вже не існують.)

Листи з того світу

Щоб зацікавити публіку кампанією, яка перетворює адреси загиблих у світових війнах на віртуальний меморіал, CWGC та M&C Saatchi розіслали 24 листівки буцімто від імені цих загиблих людей тим, хто зараз живе на одній із ними вулиці.

Листівки ці написані від руки і витримані в стилі тогочасних листів із фронту додому. Кожен із 24-х «авторів» був похований чи має пам’ятну табличку там, де він жив. Тобто люди, що живуть на тих самих вулицях, можуть легко піти та відвідати їх.

Ця ініціатива просувається і в соцмережах, заохочуючи людей відкрити для себе, хто раніше жив на їх вулиці.

Кертіс Бріттл, старший креативник M&C Saatchi, зазначив: «Роки йдуть, і наш зв’язок із минулим зникає. Але розкривши людям такі досі невідомі зв’язки з їх особистою історією та історією місцевості, ми можемо пробудити цікавість в цілком новій аудиторії. Наша кампанія скористалася новітніми технологіями та старими-добрими листами на папері, щоб повернути на наші вулиці людей, які тут колись жили».

Джерело

Теги: культурна спадщинапсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.