В Японії створили візитівки незвичної форми на захист вежі-капсули Накагін

Чи варто зберігати для історії чудернацьку архітектуру? Адже часто вона є менш універсальною і набагато витратнішою за звичайні сучасні будівлі. Як наслідок, зразки революційних архітектурних рішень часто опиняються під загрозою знесення. Але прихильники таких споруд наполягають на їх беззаперечній історичній цінності. Саме до таких прихильників належать організатори проєкту в підтримку реставрації та збереження вежі-капсули Накагін – однієї з найбільш відомих і найбільш проблемних будівель Японії.

Ця вежа складається з 140 індивідуальних жилих модулів з круглими вікнами, кожна з яких кріпиться чотирма болтами до осердя. Коли вартість її експлуатації аж надто виросла, зайшла мова про її знесення. Тому, з метою переконати громадськість, що ця будівля варта того, щоб її зберегли, були створені візитівки незвичної форми. Вони покликані пояснити незвичну архітектурну концепцію, яку було закладено в основу вежі-капсули.

Рекламна агенція Dentsu Inc. і дизайнер Такахіро Оніші (Takahiro Ohnishi) створили серію візитівок, які відтворюють філософію «метаболізму», в дусі якої й було споруджено вежу Накагін. Вона мала стати своєрідною живою структурою, здатною фізично змінюватися та еволюціонувати разом зі своїми жителями. Модулі-капсули, за задумом, можна змінювати та замінювати відповідно до стилю життя людей у різні часи. Тобто така органічна архітектура подібно до живих істот мала б рости, замінюючи старі клітини новими.

Саме ці капсули-клітини і відтворюють візитівки незвичної форми своїми обрисами. До того ж на всіх них зображені круглі віконця-ілюмінатори, кожне з яких живе своїм власним життям. Креативний директор Dentsu Inc. Юске Коянагі (Yusuke Koyanagi) спробував зобразити якомога більше різноманітних сценок: від життя типової родини до людей, що клацають селфі.

Візитівка як медіа

В Японії, де обмін візитівками лишається невіддільною частиною офіційно-ділового спілкування, такий дизайн, на думку Коянагі, міг би привернути увагу до цієї будівлі й стати хорошою нагодою для того, щоб пояснити іншим людям її історичну та культурну цінність.

«Візитівка покликана донести значущість та глибокий символізм вежі-капсули Накагін до тих людей, які хіба що її назву чули і й гадки не мають про її концепцію метаболізму», – пояснив дизайнер.

В дусі філософії адаптації, яка стала натхненням для вежі Накагін, візитівки можна комбінувати разом, утворюючи різні форми, які є інтерпретацією цієї будівлі. Коянагі сподівається, що коли більше людей побачать унікальність такої споруди, прихильників її реставрації та збереження стане більше.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...