В Японії створили візитівки незвичної форми на захист вежі-капсули Накагін

Чи варто зберігати для історії чудернацьку архітектуру? Адже часто вона є менш універсальною і набагато витратнішою за звичайні сучасні будівлі. Як наслідок, зразки революційних архітектурних рішень часто опиняються під загрозою знесення. Але прихильники таких споруд наполягають на їх беззаперечній історичній цінності. Саме до таких прихильників належать організатори проєкту в підтримку реставрації та збереження вежі-капсули Накагін – однієї з найбільш відомих і найбільш проблемних будівель Японії.

Ця вежа складається з 140 індивідуальних жилих модулів з круглими вікнами, кожна з яких кріпиться чотирма болтами до осердя. Коли вартість її експлуатації аж надто виросла, зайшла мова про її знесення. Тому, з метою переконати громадськість, що ця будівля варта того, щоб її зберегли, були створені візитівки незвичної форми. Вони покликані пояснити незвичну архітектурну концепцію, яку було закладено в основу вежі-капсули.

Рекламна агенція Dentsu Inc. і дизайнер Такахіро Оніші (Takahiro Ohnishi) створили серію візитівок, які відтворюють філософію «метаболізму», в дусі якої й було споруджено вежу Накагін. Вона мала стати своєрідною живою структурою, здатною фізично змінюватися та еволюціонувати разом зі своїми жителями. Модулі-капсули, за задумом, можна змінювати та замінювати відповідно до стилю життя людей у різні часи. Тобто така органічна архітектура подібно до живих істот мала б рости, замінюючи старі клітини новими.

Саме ці капсули-клітини і відтворюють візитівки незвичної форми своїми обрисами. До того ж на всіх них зображені круглі віконця-ілюмінатори, кожне з яких живе своїм власним життям. Креативний директор Dentsu Inc. Юске Коянагі (Yusuke Koyanagi) спробував зобразити якомога більше різноманітних сценок: від життя типової родини до людей, що клацають селфі.

Візитівка як медіа

В Японії, де обмін візитівками лишається невіддільною частиною офіційно-ділового спілкування, такий дизайн, на думку Коянагі, міг би привернути увагу до цієї будівлі й стати хорошою нагодою для того, щоб пояснити іншим людям її історичну та культурну цінність.

«Візитівка покликана донести значущість та глибокий символізм вежі-капсули Накагін до тих людей, які хіба що її назву чули і й гадки не мають про її концепцію метаболізму», – пояснив дизайнер.

В дусі філософії адаптації, яка стала натхненням для вежі Накагін, візитівки можна комбінувати разом, утворюючи різні форми, які є інтерпретацією цієї будівлі. Коянагі сподівається, що коли більше людей побачать унікальність такої споруди, прихильників її реставрації та збереження стане більше.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...