Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку на проблему утилізації рекламних матеріалів в Україні. А також показати приклад того, що з відпрацьованої банерної тканини можна створювати нові речі, а не гори сміття на найближчі сотні років.

У першому дропі буде тільки 100 сумок, а далі їх можна буде отримати за попереднім замовленням. Щоб оформити замовлення, необхідно залишити заявку на сайті і зробити благодійну пожертву соціальному проєкту «Україна без сміття» від 600 грн. Усі виручені гроші спрямують на створення нового культурного об’єкта на ВДНГ, який об’єднає в собі Станцію сортування, перший в Україні Музей переробки і споживання, open air арт-простір і no plastic фермерський ринок.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Зовнішня реклама, як і раніше, один із популярних носіїв. Але поєднання матеріалів у складі вінілових банерів роблять її небезпечною для навколишнього середовища, так як екологічного механізму утилізації в світі немає. Найчастіше вони йдуть на спалювання. За офіційною статистикою, в Україні йде в сміття більше 15 000 тонн банерів на рік. А розкладаються вони більш 500 років.

Так прийшла ідея дати друге життя використаним вініловим банерам, використовуючи цей матеріал для створення актуальних сумок-шоперів. Від того і назва проєкту: REBORD, яке співзвучне з англійським «reborn» — переродження. Тільки з акцентом, що це переродження матеріалів рекламних бордів. Кожна сумка матиме свій унікальний візерунок, так як шматочки рекламного зображення використовуються в рандомном порядку. А в подарунок від соціального проєкту УБС до кожної сумки буде йти фірмовий пін. Розробкою ідеї і дизайном займалося креативне агентство IAMIDEA.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

«Переробка старих рекламних полотен в функціональні речі REBORD – це одна з green ініціатив Uklon. Ми робимо цей проект тому, що питання екології хвилюють нас, як компанію. Проектом REBORD ми хочемо закликати наших колег і партнерів наслідувати наш приклад і задуматися про те, якої шкоди вони можуть наносити довкіллю, а також знайти спосіб змінити ситуацію», — розповів директор з маркетингу Uklon Вадим Іщенко.

«Важливо було створити не просто мерч, який дарують і його забувають, а зробити настільки зручну річ, щоб її хотілося носити кожен день. Дизайн сумки зроблений так, щоб її можна було носити на роботу, класти ноутбук та інші речі», — коментує директор по стратегії IAMIDEA Арам Симонян.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів
Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Апсайклінг-проєкт REBORD вже не перша ініціатива, яку Uklon реалізує у співпраці з організацією «Україна без сміття». Нещодавно компанія приєдналася до проєкту «Мий–Стискай–Сортуй», щоб привернути увагу до сортування і переробки вторсировини, яке залишається після доставки їжі. А також продовжує роботу над тим, щоб у користувачів сервісу завжди був вибір в сторону екологічності.

Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...