Tree Canopy Lab Google створює мапу зелених насаджень у містах

Вчора компанія Google оприлюднила новий інструмент, який здатен вирахувати, де саме в містах не вистачає дерев. Зазвичай міста тепліші, ніж території навколо них, оскільки будівлі та асфальт накопичують тепло. Але є досить простий спосіб дещо зрівняти температуру міста і заміських територій – просто посадити дерева, там де їх у місті замало. Тому Tree Canopy Lab Google використовує аерофотозйомку та штучний інтелект, щоб з’ясувати, де розташоване кожне дерево в місті. Після чого ця інформація переноситься на інтерактивну мапу разом із додатковими даними про щільність заселення та температуру повітря в різних районах.

Розробники сподіваються, що нові зелені насадження допоможуть містам адаптуватися до умов глобального потепління і навіть врятують життя під час аномальної спеки влітку.

Пілотна версія такої мапи зелених насаджень була запущена в Лос-Анджелесі, але компанія Google стверджує, що вона готує аналогічні мапи для сотень інших міст. Експерти в галузі містобудування, зацікавлені в такому інструменті, можуть надіслати свій запит у Google за допомогою цієї форми.

Google стверджує, що цей інструмент допоможе містам заощадити час та гроші, які вони б витратили на оцінку стану зелених насаджень. Адже зазвичай для цього доводиться відправляти людей обходити район за районом. В тому ж Лос-Анджелесі свого часу спробували застосовувати технологію LIDAR для автоматичного нанесення зелених насаджень на мапу, але це виявилося недешево і доволі повільно. Натомість новий інструмент Tree Canopy Lab Google є безкоштовним і регулярно оновлюватиметься за допомогою аерофотозйомки, яка й так ведеться для Google Карт.

Міський тепловий острів

Аномальна спека – один з найбільш задокументованих наслідків зміни клімату. В США через таку спеку гине більше людей, ніж у будь-якому іншому погодному катаклізмі. Ефект міського теплового острову робить міста особливо небезпечними, оскільки вони виявляються щонайменше на 3 градуси Цельсія тепліші, ніж сільська місцевість. А вночі цей розрив може становити понад 12 градусів Цельсія. Тобто на якусь суттєву прохолоду після спекотного дня у містах розраховувати не доводиться.

Є кілька способів, у які дерева можуть охолодити розпечене місто. Вони дають тінь від сонця і випускають вологу, коли температура повітря піднімається. Аналогічно, шляхом потовиділення, охолоджується й тіло людини. За даними Управління з охорони довкілля США це дозволило б знизити максимальну температуру влітку десь на 5 градусів Цельсія.

Зокрема, в Лос-Анджелесі Tree Canopy Lab Google показала, що найспекотнішими є зазвичай ті райони, де проживає найбільше людей. Водночас саме там зелених насаджень найменше. Тобто люди, які потерпають від спеки найбільше, не мають способу їй протидіяти.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.