Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Музеї та галереї мистецтв завжди вимагали тиші від своїх відвідувачів. Проте, мабуть, жодна з цих установ не очікувала, що така абсолютна тиша настане тоді, коли потік людей крізь їхні двері припиниться. Але зараз для них настав саме такий час, оскільки зараз музеї по всьому світі або стоять зачинені, або не можуть похвалитися напливом відвідувачів. Втім, одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із ситуації, запропонувавши поціновувачам мистецтва телеприсутність у музеї. Таким чином люди можуть і надалі насолоджуватися красою витворів мистецтва, не наражаючи своє здоров’я на небезпеку і не порушуючи карантину.

Британська галерея мистецтв Hastings Contemporary об’єднала зусилля з Bristol Robotics Laboratory, щоб проводити екскурсії своїми залами, використовуючи робота телеприсутності. Такі двоколісні роботи своїм виглядом нагадують iPad, почеплений на сеґвей, і дозволяють людям приєднуватися в реальному часі до турів, які відбуваються за зачиненими дверима музею.

Максимальна інклюзивність

За словами Вілла Барретта (Will Barrett), менеджера з маркетингу та комунікацій Hastings Contemporary: «Спочатку ідея полягала в тому, щоб дати доступ до нашої галереї, наприклад, літнім людям з будинків престарілих. А коли почалася пандемія, ми вирішили, що час зараз як ніколи слушний, щоб прискорити розробку цього проєкту, оскільки це означає, що люди продовжуватимуть відвідувати нашу галерею».

Барретт погодився з тим, що галереї мистецтв можуть просто оцифрувати свої колекції та перебратися у формат онлайн. Проте він наголосив, що це буде зовсім не те саме, що візит до музею. Адже мистецькі роботи розташовані в залах не просто так, і їх місце у фізичному середовищі ретельно сплановане.

Він також підкреслив, що така телеприсутність у музеї від самого початку мала на меті максимальну інклюзивність.

«Зараз багато хто живе так, як живуть люди з інвалідністю, які не можуть просто взяти та вийти з дому. Тому це також спосіб поставити себе на їх місце і спробувати зрозуміти. З організаційної точки зору це дійсно змусило нас замислитися над тим, що можливість насолоджуватися мистецтвом повинен мати кожен».

Наразі музей Hastings Contemporary працює над підготовкою своїх перших турів. За задумом організаторів, до перших екскурсії зможуть приєднатися онлайн всі, хто бажає. А їхні відгуки стануть орієнтиром для того, щоб допрацьовувати та вдосконалювати проєкт.

Про музеї, які викликають на діалог замість мовчазного споглядання, прочитати можна тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...