Сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики» розгортається в реальному житті

Ця історія наче зійшла зі сторінок книжки Роальда Дала, коли один із засновників бренду Jelly Belly ініціював у США пошуки «золотих квитків». Девід Кляйн (David Klein), який розпрощався з компанією Jelly Belly у 1980 році і заснував власну під назвою Spectrum Confections, нещодавно оголосив, що він віддасть кондитерську фабрику переможцю, який знайде головний золотий квиток. Плюс ще одному щасливцю дістанеться приз у 5000 доларів.

Таке полювання на скарби викликало чималий ентузіазм, і група «мисливців» у Фейсбуці за лічені дні набрала десятки тисяч учасників. Вони навіть обвалили сайт TheGoldTicket.com, так багато їх зібралося.

Ось декілька нюансів цього змагання, яке відтворює сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики».

Участь не безкоштовна

Для того, щоб взяти участь у змаганні в своєму штаті, треба заплатити вступний внесок у 49,99 доларів. Кількість учасників також обмежена – не більше 1000.

Девід Кляйн почав мандрувати США та ховати золоті квитки у формі намиста у місцях, за якими стоїть цікава історія. Він планує провести декілька етапів полювання на скарби в кожному штаті.

Вступний внесок викликав у людей неоднозначну реакцію. Хтось каже, що це забагато, а хтось, що це не така вже велика ціна за участь у цікавому квесті. (Хоча, якщо пригадати сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики», золотий квиток Віллі Вонки коштував не більше, ніж плитка шоколаду.)

Що собою являє ця фабрика, мало хто уявляє

Кляйн відмовився коментувати ринкову цінність тієї кондитерської фабрики, яку він віддасть переможцю, пославшись на коливання цін на ринку нерухомості. За його словами, територія фабрики становить 370 м2, а розташована вона у Флориді.

Окрім самої фабрики переможець також отримає повністю оплачений курс навчання кондитерській справі в Університеті Вісконсину в Медісоні.

Для участі треба мати акаунт на Фейсбуці

Змагання відбуватиметься в групах Facebook. У визначені дні учасники отримуватимуть загадки з підказками, де можна знайти золотий квиток. Тобто будь-яка взаємодія з приводу змагання навряд чи буде конфіденційною.

Сайт змагання глючить

Кляйн пояснює це надто жвавим трафіком на сайті і запевняє, що його команда все налагодить.

Сам бренд Jelly Belly в цьому жодної участі не бере

Кляйн розпрощався з цим брендом кількадесят років тому і це розставання дружнім не було. Йому навіть заборонили виробляти желейні цукерки впродовж наступних 20 років, щоб не створювати конкуренції. (Цій драмі було присвячено документальний фільм «Candyman» 2012 року.)

Докладніше про правила та умови змагання можна дізнатися тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...