• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики» розгортається в реальному житті

9 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ця історія наче зійшла зі сторінок книжки Роальда Дала, коли один із засновників бренду Jelly Belly ініціював у США пошуки «золотих квитків». Девід Кляйн (David Klein), який розпрощався з компанією Jelly Belly у 1980 році і заснував власну під назвою Spectrum Confections, нещодавно оголосив, що він віддасть кондитерську фабрику переможцю, який знайде головний золотий квиток. Плюс ще одному щасливцю дістанеться приз у 5000 доларів.

Таке полювання на скарби викликало чималий ентузіазм, і група «мисливців» у Фейсбуці за лічені дні набрала десятки тисяч учасників. Вони навіть обвалили сайт TheGoldTicket.com, так багато їх зібралося.

Ось декілька нюансів цього змагання, яке відтворює сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики».

Участь не безкоштовна

Для того, щоб взяти участь у змаганні в своєму штаті, треба заплатити вступний внесок у 49,99 доларів. Кількість учасників також обмежена – не більше 1000.

Девід Кляйн почав мандрувати США та ховати золоті квитки у формі намиста у місцях, за якими стоїть цікава історія. Він планує провести декілька етапів полювання на скарби в кожному штаті.

Вступний внесок викликав у людей неоднозначну реакцію. Хтось каже, що це забагато, а хтось, що це не така вже велика ціна за участь у цікавому квесті. (Хоча, якщо пригадати сюжет «Чарлі і шоколадної фабрики», золотий квиток Віллі Вонки коштував не більше, ніж плитка шоколаду.)

Що собою являє ця фабрика, мало хто уявляє

Кляйн відмовився коментувати ринкову цінність тієї кондитерської фабрики, яку він віддасть переможцю, пославшись на коливання цін на ринку нерухомості. За його словами, територія фабрики становить 370 м2, а розташована вона у Флориді.

Окрім самої фабрики переможець також отримає повністю оплачений курс навчання кондитерській справі в Університеті Вісконсину в Медісоні.

Для участі треба мати акаунт на Фейсбуці

Змагання відбуватиметься в групах Facebook. У визначені дні учасники отримуватимуть загадки з підказками, де можна знайти золотий квиток. Тобто будь-яка взаємодія з приводу змагання навряд чи буде конфіденційною.

Сайт змагання глючить

Кляйн пояснює це надто жвавим трафіком на сайті і запевняє, що його команда все налагодить.

Сам бренд Jelly Belly в цьому жодної участі не бере

Кляйн розпрощався з цим брендом кількадесят років тому і це розставання дружнім не було. Йому навіть заборонили виробляти желейні цукерки впродовж наступних 20 років, щоб не створювати конкуренції. (Цій драмі було присвячено документальний фільм «Candyman» 2012 року.)

Докладніше про правила та умови змагання можна дізнатися тут.

Джерело

Теги: ігриконкурссуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.