Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря

Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» (Below the Surface) в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

Випадкові жертви

«Випадковий улов» (bycatch) – так рибна промисловість називає все те, що потрапляє в сіті рибальських суден, окрім власне промислових видів риби. За цим словом ховається жорстока реальність, яка обертається мільярдами тварин, які стають випадковими жертвами індустрії, що постачає рибу на тарілки всього світу.

Приблизно 40% від усього світового улову – це «байкетч». Птахи, черепахи, дельфіни, кити та безліч інших видів тварин потрапляють у сіті, а потім їх, мертвих або майже мертвих, викидають назад в океан. Протягом одного лише 2019 року поблизу узбережжя Франції таким чином загинуло 11000 дельфінів. І хоча багато хто намагався привернути увагу до цієї проблеми, ситуація лише погіршується.

Тому креативна студія Resn та некомерційна природоохоронна організація Sea Shepherd об’єднали свої зусилля, щоб створити «Під поверхнею моря». Це – проект доповненої реальності для мобільних пристроїв, покликаний привернути увагу публіки, докладно показавши те, яким наразі є комерційне рибальство.

Подорож під поверхнею моря

«Під поверхнею моря» переносить глядачів у глибину, щоб ті могли на власні очі побачити, як виглядає випадковий улов. Кадр «занурюється» у море з висоти супутникової зйомки і віртуальна подорож починається. І починається вона на перший погляд не страшно, з безмежного спокою океану. Але потім глядач бачить сотні дельфінів, які заплуталися в рибальських сітях. А завершується вона тим, як рибальський корабель викидає за борт скривавлені тіла мертвих дельфінів – жертв випадкового улову.

Наприкінці відео наводить ряд посилань на онлайн-ресурси, де аудиторія може більше дізнатися про цю проблему та про тих, хто докладає зусиль для її вирішення.

Для креативної студії Resn захист океанів – це покликання. Рік Кемпбелл (Rik Campbell), виконавчий директор Resn, так пояснив їхній задум: «Наша задача – пролити світло на те, чим насправді є «байкетч». Це – систематичне винищення морських тварин. Це – маленький брудний секрет промислового рибальства. І ще, з якоїсь незбагненної причини, все це абсолютно законно».

«Ми використовуємо доповнену реальність, щоб донести до вас реальність океанських глибин», – стверджує Саймон Джуллієн (Simon Jullien), креативний директор студії.

Цікаво й те, що «Під поверхнею моря» можна переглядати на більшості телефонів просто через браузер. Креатори зробили прив’язку до браузера, щоб користувачам не треба було нічого завантажувати.

Sea Shepherd та Resn сподіваються, що ви згадаєте про те, що коїться під поверхнею моря, коли наступного разу візьмете в руки рибну консерву.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...