Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря

Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» (Below the Surface) в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

Випадкові жертви

«Випадковий улов» (bycatch) – так рибна промисловість називає все те, що потрапляє в сіті рибальських суден, окрім власне промислових видів риби. За цим словом ховається жорстока реальність, яка обертається мільярдами тварин, які стають випадковими жертвами індустрії, що постачає рибу на тарілки всього світу.

Приблизно 40% від усього світового улову – це «байкетч». Птахи, черепахи, дельфіни, кити та безліч інших видів тварин потрапляють у сіті, а потім їх, мертвих або майже мертвих, викидають назад в океан. Протягом одного лише 2019 року поблизу узбережжя Франції таким чином загинуло 11000 дельфінів. І хоча багато хто намагався привернути увагу до цієї проблеми, ситуація лише погіршується.

Тому креативна студія Resn та некомерційна природоохоронна організація Sea Shepherd об’єднали свої зусилля, щоб створити «Під поверхнею моря». Це – проект доповненої реальності для мобільних пристроїв, покликаний привернути увагу публіки, докладно показавши те, яким наразі є комерційне рибальство.

Подорож під поверхнею моря

«Під поверхнею моря» переносить глядачів у глибину, щоб ті могли на власні очі побачити, як виглядає випадковий улов. Кадр «занурюється» у море з висоти супутникової зйомки і віртуальна подорож починається. І починається вона на перший погляд не страшно, з безмежного спокою океану. Але потім глядач бачить сотні дельфінів, які заплуталися в рибальських сітях. А завершується вона тим, як рибальський корабель викидає за борт скривавлені тіла мертвих дельфінів – жертв випадкового улову.

Наприкінці відео наводить ряд посилань на онлайн-ресурси, де аудиторія може більше дізнатися про цю проблему та про тих, хто докладає зусиль для її вирішення.

Для креативної студії Resn захист океанів – це покликання. Рік Кемпбелл (Rik Campbell), виконавчий директор Resn, так пояснив їхній задум: «Наша задача – пролити світло на те, чим насправді є «байкетч». Це – систематичне винищення морських тварин. Це – маленький брудний секрет промислового рибальства. І ще, з якоїсь незбагненної причини, все це абсолютно законно».

«Ми використовуємо доповнену реальність, щоб донести до вас реальність океанських глибин», – стверджує Саймон Джуллієн (Simon Jullien), креативний директор студії.

Цікаво й те, що «Під поверхнею моря» можна переглядати на більшості телефонів просто через браузер. Креатори зробили прив’язку до браузера, щоб користувачам не треба було нічого завантажувати.

Sea Shepherd та Resn сподіваються, що ви згадаєте про те, що коїться під поверхнею моря, коли наступного разу візьмете в руки рибну консерву.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Украине запустили экологичное утреннее шоу, которое заботится о психическом здоровье слушателей

В Украине запустили экологичное утреннее шоу. От медитаций в прямом эфире до психологического образования — такой формат придумали Радио Аристократы. ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...