Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» (Below the Surface) в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

Випадкові жертви

«Випадковий улов» (bycatch) – так рибна промисловість називає все те, що потрапляє в сіті рибальських суден, окрім власне промислових видів риби. За цим словом ховається жорстока реальність, яка обертається мільярдами тварин, які стають випадковими жертвами індустрії, що постачає рибу на тарілки всього світу.

Приблизно 40% від усього світового улову – це «байкетч». Птахи, черепахи, дельфіни, кити та безліч інших видів тварин потрапляють у сіті, а потім їх, мертвих або майже мертвих, викидають назад в океан. Протягом одного лише 2019 року поблизу узбережжя Франції таким чином загинуло 11000 дельфінів. І хоча багато хто намагався привернути увагу до цієї проблеми, ситуація лише погіршується.

Тому креативна студія Resn та некомерційна природоохоронна організація Sea Shepherd об’єднали свої зусилля, щоб створити «Під поверхнею моря». Це – проект доповненої реальності для мобільних пристроїв, покликаний привернути увагу публіки, докладно показавши те, яким наразі є комерційне рибальство.

Подорож під поверхнею моря

«Під поверхнею моря» переносить глядачів у глибину, щоб ті могли на власні очі побачити, як виглядає випадковий улов. Кадр «занурюється» у море з висоти супутникової зйомки і віртуальна подорож починається. І починається вона на перший погляд не страшно, з безмежного спокою океану. Але потім глядач бачить сотні дельфінів, які заплуталися в рибальських сітях. А завершується вона тим, як рибальський корабель викидає за борт скривавлені тіла мертвих дельфінів – жертв випадкового улову.

Наприкінці відео наводить ряд посилань на онлайн-ресурси, де аудиторія може більше дізнатися про цю проблему та про тих, хто докладає зусиль для її вирішення.

Для креативної студії Resn захист океанів – це покликання. Рік Кемпбелл (Rik Campbell), виконавчий директор Resn, так пояснив їхній задум: «Наша задача – пролити світло на те, чим насправді є «байкетч». Це – систематичне винищення морських тварин. Це – маленький брудний секрет промислового рибальства. І ще, з якоїсь незбагненної причини, все це абсолютно законно».

«Ми використовуємо доповнену реальність, щоб донести до вас реальність океанських глибин», – стверджує Саймон Джуллієн (Simon Jullien), креативний директор студії.

Цікаво й те, що «Під поверхнею моря» можна переглядати на більшості телефонів просто через браузер. Креатори зробили прив’язку до браузера, щоб користувачам не треба було нічого завантажувати.

Sea Shepherd та Resn сподіваються, що ви згадаєте про те, що коїться під поверхнею моря, коли наступного разу візьмете в руки рибну консерву.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine запустила соціальну дослідницьку ініціативу YOUкраїна

Дослідницька агенція Factum Group Ukraine запускає некомерційний онлайн-моніторинг «YOUкраїна» із висвітлення обізнаності, переживань та намірів українців щодо ключових сфер життя, ...

Міністерство культури та інформаційної політики України

Кабінет Міністрів України перейменував Міністерство культури, молоді та спорту

Про це Міністерство культури, молоді та спорту України повідомило на своїй Facebook-сторінці: «❗️ ВАЖЛИВО: 23 березня 2020 року Уряд перейменував Міністерство ...

Коронавірус

Коронавірус і рекламний світ: підтримка барменів, малого бізнесу і медитація онлайн

Декілька прикладів того, як глобальна креативна спільнота допомагає всім пережити невизначеність і невпевненість в майбутньому, яку спричинило поширення пандемії коронавірусу. ...

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.