• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Реклама тепломережі по-фінськи: труби, що розмовляють

7 Грудня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У фінському місті Еспоо є цілий підземний світ, невидимий для більшості жителів. Проведені під вулицями теплові мережі у холоді зимові місяці постачають теплом 300000 людей. Теплопостачання – життєво необхідна інфраструктура міста, але людському оку зазвичай відкрита одна-єдина її частина – вентиляційні труби, що витикаються де-не-де. Тому на систему опалення досі практично ніхто не звертав уваги. Але тепер її не помітити складно, відколи вентиляційні труби самі «заговорили» до людей. Така собі реклама тепломережі.

Аудіозапис про «життя в теплових мережах» дає людям можливість відкрити для себе те, про що вони досі не замислювалися. Труби оповідають історії чотирьох різних родин, які можна почути, нахилившись до однієї з вентиляційних труб міста.

«Цей аудіотвір дозволяє поринути в бурхливе життя студентського гуртожитку, спокійну повсякденність літнього подружжя та у сповнене подій життя двох родин. Ми хотіли зробити щось цікаве для місцевих жителів від місцевих жителів», – зазначає Мінна Робертсон, очільниця відділу комунікацій опалювальної компанії Fortum.

Опалення та екологія

Оскільки Фінляндія – північна країна з холодним кліматом, використання «чистої» енергії для опалення є найбільш значущим для довкілля рішенням, яке тільки може зробити фінський населений пункт. І система, якою послуговується місто Еспоо, є в цьому плані справді футуристичною. Вона знаходить застосування практично будь-якому джерелу тепла. Наприклад, тому теплу, яке випромінюють дата-центри. Тобто це – дуже енергоефективний і, відповідно, екологічний підхід до опалення.

«Такі історії у цікавий спосіб нагадують людям, що централізоване опалення – добре для клімату. Завдяки програмі Espoo Clean Heat ми плануємо досягти точки вуглецевої нейтральності до 2029 року, а використання вугілля припинимо щонайпізніше у 2025 році. І це – те, чим місцеві жителі можуть пишатися», – пояснює Мінна Робертсон.

Креативна ідея та її реалізація належать агенції TBWA\ Helsinki. За словами Паули Зонне, речниці TBWA\ Helsinki, централізовані системи теплопостачання, як і взагалі будь-які інші централізовані комунальні послуги, як-от водопостачання чи громадський транспорт, часто сприймаються як належне і особливої уваги на них ніхто не звертає. Тому вони й вирішили дати можливість вентиляційним трубам самим замовити за себе слово.

Публікою ця реклама тепломережі була сприйнята дуже схвально.

Джерело

А ось що українські креативники можуть сказати про українських комунальників.

Теги: екологіякомунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Маркетинг і Комунікації

Агенція Postmen втретє поспіль здобула титул «Комунікаційна агенція року»

2 Грудня, 2024

29 листопада 2024 року, Київ — Агенція Postmen втретє поспіль здобула звання «Комунікаційна агенція року» на церемонії Effie Awards Ukraine, яка щороку відзначає найефективніші рекламні та комунікаційні кампанії України. Цьогорічна...

Читати даліDetails

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.