Реклама тепломережі по-фінськи: труби, що розмовляють

У фінському місті Еспоо є цілий підземний світ, невидимий для більшості жителів. Проведені під вулицями теплові мережі у холоді зимові місяці постачають теплом 300000 людей. Теплопостачання – життєво необхідна інфраструктура міста, але людському оку зазвичай відкрита одна-єдина її частина – вентиляційні труби, що витикаються де-не-де. Тому на систему опалення досі практично ніхто не звертав уваги. Але тепер її не помітити складно, відколи вентиляційні труби самі «заговорили» до людей. Така собі реклама тепломережі.

Аудіозапис про «життя в теплових мережах» дає людям можливість відкрити для себе те, про що вони досі не замислювалися. Труби оповідають історії чотирьох різних родин, які можна почути, нахилившись до однієї з вентиляційних труб міста.

«Цей аудіотвір дозволяє поринути в бурхливе життя студентського гуртожитку, спокійну повсякденність літнього подружжя та у сповнене подій життя двох родин. Ми хотіли зробити щось цікаве для місцевих жителів від місцевих жителів», – зазначає Мінна Робертсон, очільниця відділу комунікацій опалювальної компанії Fortum.

Опалення та екологія

Оскільки Фінляндія – північна країна з холодним кліматом, використання «чистої» енергії для опалення є найбільш значущим для довкілля рішенням, яке тільки може зробити фінський населений пункт. І система, якою послуговується місто Еспоо, є в цьому плані справді футуристичною. Вона знаходить застосування практично будь-якому джерелу тепла. Наприклад, тому теплу, яке випромінюють дата-центри. Тобто це – дуже енергоефективний і, відповідно, екологічний підхід до опалення.

«Такі історії у цікавий спосіб нагадують людям, що централізоване опалення – добре для клімату. Завдяки програмі Espoo Clean Heat ми плануємо досягти точки вуглецевої нейтральності до 2029 року, а використання вугілля припинимо щонайпізніше у 2025 році. І це – те, чим місцеві жителі можуть пишатися», – пояснює Мінна Робертсон.

Креативна ідея та її реалізація належать агенції TBWA\ Helsinki. За словами Паули Зонне, речниці TBWA\ Helsinki, централізовані системи теплопостачання, як і взагалі будь-які інші централізовані комунальні послуги, як-от водопостачання чи громадський транспорт, часто сприймаються як належне і особливої уваги на них ніхто не звертає. Тому вони й вирішили дати можливість вентиляційним трубам самим замовити за себе слово.

Публікою ця реклама тепломережі була сприйнята дуже схвально.

Джерело

А ось що українські креативники можуть сказати про українських комунальників.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...