Реклама тепломережі по-фінськи: труби, що розмовляють

У фінському місті Еспоо є цілий підземний світ, невидимий для більшості жителів. Проведені під вулицями теплові мережі у холоді зимові місяці постачають теплом 300000 людей. Теплопостачання – життєво необхідна інфраструктура міста, але людському оку зазвичай відкрита одна-єдина її частина – вентиляційні труби, що витикаються де-не-де. Тому на систему опалення досі практично ніхто не звертав уваги. Але тепер її не помітити складно, відколи вентиляційні труби самі «заговорили» до людей. Така собі реклама тепломережі.

Аудіозапис про «життя в теплових мережах» дає людям можливість відкрити для себе те, про що вони досі не замислювалися. Труби оповідають історії чотирьох різних родин, які можна почути, нахилившись до однієї з вентиляційних труб міста.

«Цей аудіотвір дозволяє поринути в бурхливе життя студентського гуртожитку, спокійну повсякденність літнього подружжя та у сповнене подій життя двох родин. Ми хотіли зробити щось цікаве для місцевих жителів від місцевих жителів», – зазначає Мінна Робертсон, очільниця відділу комунікацій опалювальної компанії Fortum.

Опалення та екологія

Оскільки Фінляндія – північна країна з холодним кліматом, використання «чистої» енергії для опалення є найбільш значущим для довкілля рішенням, яке тільки може зробити фінський населений пункт. І система, якою послуговується місто Еспоо, є в цьому плані справді футуристичною. Вона знаходить застосування практично будь-якому джерелу тепла. Наприклад, тому теплу, яке випромінюють дата-центри. Тобто це – дуже енергоефективний і, відповідно, екологічний підхід до опалення.

«Такі історії у цікавий спосіб нагадують людям, що централізоване опалення – добре для клімату. Завдяки програмі Espoo Clean Heat ми плануємо досягти точки вуглецевої нейтральності до 2029 року, а використання вугілля припинимо щонайпізніше у 2025 році. І це – те, чим місцеві жителі можуть пишатися», – пояснює Мінна Робертсон.

Креативна ідея та її реалізація належать агенції TBWA\ Helsinki. За словами Паули Зонне, речниці TBWA\ Helsinki, централізовані системи теплопостачання, як і взагалі будь-які інші централізовані комунальні послуги, як-от водопостачання чи громадський транспорт, часто сприймаються як належне і особливої уваги на них ніхто не звертає. Тому вони й вирішили дати можливість вентиляційним трубам самим замовити за себе слово.

Публікою ця реклама тепломережі була сприйнята дуже схвально.

Джерело

А ось що українські креативники можуть сказати про українських комунальників.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.