• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Перший у світі паб «збери сам»: комедійний канал UKTV Dave заповнює прогалину в житті британців

13 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Великобританії локдауни – сувора штука, і британці останнім часом, вочевидь, вже просто сплять і бачать, як вони збираються компанією в пабі. Коли комедійний канал Dave, що належить мережі UKTV, провів опитування 2000 британців, з’ясувалося, що 53% з них більше радіють можливості нарешті вибратися до пабу, ніж можливості знову поспілкуватися вживу з родичами.

Але вчора, 12 квітня, британці відкрили для себе ту сумну істину, з якою ті ж австралійці зіткнулися ще кілька місяців тому. Завершення локдауну – то ще не свобода. Паби, ресторани, кафе та бари тепер мають право приймати у себе компанії з шести людей або з двох родин, але лише під відкритим небом. Те ж саме опитування показало, що 61% британських пабів літніх майданчиків надворі взагалі не має. А решту вже заброньовано на кілька місяців вперед. Тобто 75% спраглих британців візит до пабу в позірному майбутньому все одно не світить. Тому канал Dave і онлайн-ритейлер Firebox запропонували своє рішення цієї проблеми. Вони створили перший у світі паб «збери сам». (Щоправда, зібрати його буде та ще морока.) Цей паб – спільний проєкт агенції Taylor Herring та креативного відділу UKTV.

Втім, ініціатива з пабом була запущена не лише для того, щоб полегшити муки британців. Це – ще й реклама нового сезону серіалу Meet the Richardsons. В ролику знявся комік Джон Річардсон, у якого в серіалі є власний паб під назвою The Dog & Bastard.

Паб «збери сам» був створений направду. Набір цей називається Dave’s Barrel of Laughs і складається з дерев’яної барної стійки, двох барних стільців та реалістичної декорації для антуражу. Всі матеріали спеціально оброблено, щоб такий паб можна було встановити не лише в приміщенні, а й надворі.

Лімітована серія таких наборів продається на Firebox.com за £250, а ще чотири розігруються серед глядачів.

Люк Гейлс, директор каналу Dave, зазначив: «Всім подобаються місцеві паби, тож ми зробили максимально місцевий паб. Його можна облаштувати у себе в саду, вітальні, ванній і взагалі де завгодно».

Наскільки паб любий серцю британця. Статистика.

Кілька цікавих фактів про пріоритети британців, які відкрив для себе в ході опитування комедійний канал UKTV Dave:

  • 21% повнолітніх британців кинулися бронювати паб прямо в той момент, коли по телевізору Борис Джонсон в прямому ефірі оголошував про плани згортання локдауну;
  • В середньому на кожного британця припадає вісім заброньованих візитів до пабу, розкиданих по чотирьох різних установах;
  • 32% британців зізнаються, що вони згодні понад годину добиратися до омріяного пабу;
  • Найбільш скучила за пабами вікова категорія від 18 до 24 років;
  • 74% британців за час локдауну вже опанували мистецтво власноручного збирання меблів;
  • І 31% вже скористалися цими новими навичками, щоб спробувати змайструвати собі бар: збудували стійку та купили таці для напоїв і приладдя, щоб робити коктейлі.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.