• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Перший у світі білборд, в який можна пірнути, встановлено Adidas на пляжі в Дубаї

6 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Adidas і агенція Havas Middle East нещодавно спорудили перший у світі білборд, в який можна пірнути. Встановлено його було в Дубаї, щоб прорекламувати інклюзивну колекцію одягу для плавання, випущеного цим брендом.

Кампанію Beyond the Surface було втілено вжиття після того, як у 2021 році відбулося замовлене Adidas опитування YouGov. Воно показало, що в Об’єднаних Арабських Еміратах лише 12% жінок можуть спокійно вдягти купальний одяг і вийти на громадський пляж чи до басейну. Прискіпування до «стандартів краси» та неможливість знайти відлюдне місце були названі двома головними причинами, чому це так.

Тому Adidas вирішила влаштувати активацію на одному з найпопулярніших дубайських пляжів, де вона й встановила велетенський білборд-басейн, який становить п’ять метрів завдовжки і три – завглибшки. Кількість води, яка в нього вміщається, є еквівалентом 163 повних ванн. Зроблено цей білборд з прозорого надміцного акрилу. Команді з 32 людей знадобилися три тижні, щоб спорудити таку конструкцію.

Дубайських жительок запросили зробити «стрибок віри» в цей басейн. Така активація є частиною глобальної кампанії Adidas з популяризації плавання для всіх.

Серед жінок, які, подаючи приклад іншим, першими стрибнули в цей басейн були амбасадорки Adidas: спортсменка Дарін Барбар, яка увійшла до Книги рекордів Гіннеса, та альпіністка Раха Мохаррак, перша жінка з Саудівської Аравії, яка піднялася на вершину Евереста.

Активація з бажаючими пірнути в басейн Adidas транслювалася також на звичайний цифровий білборд поряд із флагманським магазином бренда в Дубаї.

Амріт Гопінат, старший бренд-директор Adidas в країнах Перської затоки, розповів: «Ми переконані, що право насолоджуватися перебуванням у воді та біля неї має бути у всіх. Тому ми прагнемо до різноманіття в своїй продукції, до якої входить і колекція буркіні. Всі вони виготовлені так, щоб більша кількість тканини не заважала пловчиням рухатися у воді».

Джерело


Білборди, що палають, ми вже також мали можливість бачити…

Втім, «звичайні» цифрові білборди, часом теж можуть бути доволі незвичайними.

Теги: зовнішня рекламамаркетинг і комунікаціїспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.