Ностальгічний запах бару: ароматичні свічки Earl of East показують, чого зараз не вистачає британцям

У Великобританії компанія Earl of East, креативна студія Uncommon та благодійна організація Hospitality Action (яка допомагає працівникам сфери послуг) випустили колекцію ароматичних свічок під назвою «Scents of Normality». Ці ароматичні свічки з соєвого воску втілюють у собі все те, чого британцям не вистачає під час карантину.

Ароматичні свічки Earl of East пахнуть такими звичайними речами, за якими всі вже встигли скучити: бар, кінотеатр та фестиваль.

«The Festival» має втішити тих, хто розчарований скасуванням таких великих британських музичних фестивалів як Гластонбері, Lovebox та Isle of Wight. За словами креаторів, це «тонкий букет із запахів скошеної трави і теплого сидру з ноткою вітерця, що віє від громадських вбиралень».

«Запах немитого волосся та вогкого спального мішка»

«The Cinema» – це «гримуча суміш солоного попкорну та жирних хотдогів, оповитих багаторазово пропущеним крізь кондиціонер повітрям». Нотка потайки пронесеного на сеанс смаженого курчати змішується з цибуляним смородом підліткової нудьги та легким натяком на ті пристрасті, що палають між закоханими у задньому ряду.

«Солодкий запах газованої води, з якої всі бульбашки вже вийшли»

«The Local», в свою чергу, пахне, як справжній переповнений бар: розлите пиво, жирні чипси, полірована барна стійка, зачовганий килим… І нотка тестостерону змішується з лимонним освіжувачем повітря, яким тягне від вбиралень. «Міцний запах, який переслідуватиме вас всюди, наче балакучий п’яничка».

«Солоний бекон, дешеве вино та попіл від цигарок»

Ніко Дафкос (Niko Dafkos), співзасновник Earl of East, так розповів про цей задум: «Запах має унікальну здатність переносити нас у минуле або туди, де ми хотіли б зараз бути. Ароматичні свічки Earl of East переважно мають запах подорожей: від бруківки копенгагенських вулиць до японських бань. Але зараз ми найбільше сумуємо не за віддаленими куточками світу, а за місцями набагато ближчими, які раптом стали недосяжними».

Так було не завжди…

Якщо погуглити, які ароматичні композиції були найпопулярнішими до карантину, то у 2016 році, наприклад, за версією дизайнерів Alpha Aromatics, вони були такими:

  1. Citron Blossom Cassis (для романтичних вечерь і відпочинку перед каміном)
  2. Beachwood Vetiver (безлюдний пляж)
  3. Huckleberry Sugar Blossom (запах дому, каміну та свіжого чорничного пирога)

Бачите тенденцію? Колись ми мріяли усамітнитися від інших людей. Фантазії про затишний дім, схожий на хобітську нору, були чи не головною темою. О, як змінилися часи!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 стали відомі в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Ukrainian Design: ...