Ностальгічний запах бару: ароматичні свічки Earl of East показують, чого зараз не вистачає британцям

У Великобританії компанія Earl of East, креативна студія Uncommon та благодійна організація Hospitality Action (яка допомагає працівникам сфери послуг) випустили колекцію ароматичних свічок під назвою «Scents of Normality». Ці ароматичні свічки з соєвого воску втілюють у собі все те, чого британцям не вистачає під час карантину.

Ароматичні свічки Earl of East пахнуть такими звичайними речами, за якими всі вже встигли скучити: бар, кінотеатр та фестиваль.

«The Festival» має втішити тих, хто розчарований скасуванням таких великих британських музичних фестивалів як Гластонбері, Lovebox та Isle of Wight. За словами креаторів, це «тонкий букет із запахів скошеної трави і теплого сидру з ноткою вітерця, що віє від громадських вбиралень».

«Запах немитого волосся та вогкого спального мішка»

«The Cinema» – це «гримуча суміш солоного попкорну та жирних хотдогів, оповитих багаторазово пропущеним крізь кондиціонер повітрям». Нотка потайки пронесеного на сеанс смаженого курчати змішується з цибуляним смородом підліткової нудьги та легким натяком на ті пристрасті, що палають між закоханими у задньому ряду.

«Солодкий запах газованої води, з якої всі бульбашки вже вийшли»

«The Local», в свою чергу, пахне, як справжній переповнений бар: розлите пиво, жирні чипси, полірована барна стійка, зачовганий килим… І нотка тестостерону змішується з лимонним освіжувачем повітря, яким тягне від вбиралень. «Міцний запах, який переслідуватиме вас всюди, наче балакучий п’яничка».

«Солоний бекон, дешеве вино та попіл від цигарок»

Ніко Дафкос (Niko Dafkos), співзасновник Earl of East, так розповів про цей задум: «Запах має унікальну здатність переносити нас у минуле або туди, де ми хотіли б зараз бути. Ароматичні свічки Earl of East переважно мають запах подорожей: від бруківки копенгагенських вулиць до японських бань. Але зараз ми найбільше сумуємо не за віддаленими куточками світу, а за місцями набагато ближчими, які раптом стали недосяжними».

Так було не завжди…

Якщо погуглити, які ароматичні композиції були найпопулярнішими до карантину, то у 2016 році, наприклад, за версією дизайнерів Alpha Aromatics, вони були такими:

  1. Citron Blossom Cassis (для романтичних вечерь і відпочинку перед каміном)
  2. Beachwood Vetiver (безлюдний пляж)
  3. Huckleberry Sugar Blossom (запах дому, каміну та свіжого чорничного пирога)

Бачите тенденцію? Колись ми мріяли усамітнитися від інших людей. Фантазії про затишний дім, схожий на хобітську нору, були чи не головною темою. О, як змінилися часи!

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.