Ностальгічний запах бару: ароматичні свічки Earl of East показують, чого зараз не вистачає британцям

У Великобританії компанія Earl of East, креативна студія Uncommon та благодійна організація Hospitality Action (яка допомагає працівникам сфери послуг) випустили колекцію ароматичних свічок під назвою «Scents of Normality». Ці ароматичні свічки з соєвого воску втілюють у собі все те, чого британцям не вистачає під час карантину.

Ароматичні свічки Earl of East пахнуть такими звичайними речами, за якими всі вже встигли скучити: бар, кінотеатр та фестиваль.

«The Festival» має втішити тих, хто розчарований скасуванням таких великих британських музичних фестивалів як Гластонбері, Lovebox та Isle of Wight. За словами креаторів, це «тонкий букет із запахів скошеної трави і теплого сидру з ноткою вітерця, що віє від громадських вбиралень».

«Запах немитого волосся та вогкого спального мішка»

«The Cinema» – це «гримуча суміш солоного попкорну та жирних хотдогів, оповитих багаторазово пропущеним крізь кондиціонер повітрям». Нотка потайки пронесеного на сеанс смаженого курчати змішується з цибуляним смородом підліткової нудьги та легким натяком на ті пристрасті, що палають між закоханими у задньому ряду.

«Солодкий запах газованої води, з якої всі бульбашки вже вийшли»

«The Local», в свою чергу, пахне, як справжній переповнений бар: розлите пиво, жирні чипси, полірована барна стійка, зачовганий килим… І нотка тестостерону змішується з лимонним освіжувачем повітря, яким тягне від вбиралень. «Міцний запах, який переслідуватиме вас всюди, наче балакучий п’яничка».

«Солоний бекон, дешеве вино та попіл від цигарок»

Ніко Дафкос (Niko Dafkos), співзасновник Earl of East, так розповів про цей задум: «Запах має унікальну здатність переносити нас у минуле або туди, де ми хотіли б зараз бути. Ароматичні свічки Earl of East переважно мають запах подорожей: від бруківки копенгагенських вулиць до японських бань. Але зараз ми найбільше сумуємо не за віддаленими куточками світу, а за місцями набагато ближчими, які раптом стали недосяжними».

Так було не завжди…

Якщо погуглити, які ароматичні композиції були найпопулярнішими до карантину, то у 2016 році, наприклад, за версією дизайнерів Alpha Aromatics, вони були такими:

  1. Citron Blossom Cassis (для романтичних вечерь і відпочинку перед каміном)
  2. Beachwood Vetiver (безлюдний пляж)
  3. Huckleberry Sugar Blossom (запах дому, каміну та свіжого чорничного пирога)

Бачите тенденцію? Колись ми мріяли усамітнитися від інших людей. Фантазії про затишний дім, схожий на хобітську нору, були чи не головною темою. О, як змінилися часи!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...