Мобільна гра на цифровому білборді: Plastic Soup Foundation пропонує половити сміття

Боротьбі з пластиковим забрудненням Світового океану присвячена нова мобільна гра на цифровому білборді, створена продакшен-компанією AGCS Works для організації Plastic Soup Foundation. Вона покликана показати, як важливо зменшити виробництво пластикових відходів, щоб врятувати океани.

Проєкт цієї інтерактивної кампанії став переможцем конкурсу Digital Creative Competition 2019, який проводився медіакомпанією Ocean Outdoor. Він здобув перше місце у категорії еко-проєктів Ocean for Oceans.

Кампанія запускається сьогодні, 20 серпня, у Лондоні. Вона використовує технічні можливості великоформатних цифрових білбордів Ocean. Зокрема, оптоволоконне з’єднання та надшвидкий Wi-Fi, які забезпечують безперебійний ігровий процес.

Мобільний телефон в якості ігрового контролера

Щоб запустити мобільну гру на цифровому білборді, учасникам запропоновано відсканувати QR-код. У якості ігрового контролера використовується мобільний телефон гравця, який підключається до білборду.

Гравець управляє човником, який збирає пластикове сміття, що сиплеться в «океан» з верхнього краю екрану: пляшки, стаканчики, соломинки тощо. Завдання – протриматися якомога довше. За кожний впійманий предмет гра присуджує очки, але якщо гравець щось впускає, пластик починає накопичуватися. Швидкість, з якою пластик падає, постійно збільшується. Тобто перемогти в цій грі неможливо.

Наприкінці гри Plastic Soup Foundation скеровує мобільні телефони учасників перейти на сторінку My Little Plastic Footprint. Тут можна встановити додаток, який допомагає людям проконтролювати своє щоденне використання пластику.

Ігри та активізм – форма та зміст

Лаура Діаз Санчес (Laura Díaz Sánchez), речниця Plastic Soup Foundation пояснила: «Така мобільна гра на цифровому білборді є цікавим та захопливим способом поінформувати людей про пластикові відходи у річках та океанах. Тобто про те, що ми називаємо пластиковим супом! Ця інтерактивна кампанія має на меті водночас і розважити людей, і донести до них важливе послання. Ми сподіваємося, це заохотить публіку до використання додатку My Little Plastic Footprint і до зниження використання пластику в своєму житті».

А виконавчий директор Ocean Outdoor Філ Голл (Phil Hall) додав: «Ідея AGCS використовує дуже креативний підхід, щоб донести до людей своє послання. Тому вона й перемогла у нашому конкурсі. Той факт, що в цій грі неможливо виграти, наочно демонструє нагальну потребу діяти прямо зараз, щоб зупинити пластикову хвилю. Ідея, яка стосується всіх нас».

Джерело

Побачити океанський пластик з іншого боку, у вигляді псевдодокументального фільму про природу, можна у цій творчій колаборації з ООН, присвяченій Цілям сталого розвитку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.