• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мобільна гра на цифровому білборді: Plastic Soup Foundation пропонує половити сміття

20 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Боротьбі з пластиковим забрудненням Світового океану присвячена нова мобільна гра на цифровому білборді, створена продакшен-компанією AGCS Works для організації Plastic Soup Foundation. Вона покликана показати, як важливо зменшити виробництво пластикових відходів, щоб врятувати океани.

Проєкт цієї інтерактивної кампанії став переможцем конкурсу Digital Creative Competition 2019, який проводився медіакомпанією Ocean Outdoor. Він здобув перше місце у категорії еко-проєктів Ocean for Oceans.

Кампанія запускається сьогодні, 20 серпня, у Лондоні. Вона використовує технічні можливості великоформатних цифрових білбордів Ocean. Зокрема, оптоволоконне з’єднання та надшвидкий Wi-Fi, які забезпечують безперебійний ігровий процес.

Мобільний телефон в якості ігрового контролера

Щоб запустити мобільну гру на цифровому білборді, учасникам запропоновано відсканувати QR-код. У якості ігрового контролера використовується мобільний телефон гравця, який підключається до білборду.

Гравець управляє човником, який збирає пластикове сміття, що сиплеться в «океан» з верхнього краю екрану: пляшки, стаканчики, соломинки тощо. Завдання – протриматися якомога довше. За кожний впійманий предмет гра присуджує очки, але якщо гравець щось впускає, пластик починає накопичуватися. Швидкість, з якою пластик падає, постійно збільшується. Тобто перемогти в цій грі неможливо.

Наприкінці гри Plastic Soup Foundation скеровує мобільні телефони учасників перейти на сторінку My Little Plastic Footprint. Тут можна встановити додаток, який допомагає людям проконтролювати своє щоденне використання пластику.

Ігри та активізм – форма та зміст

Лаура Діаз Санчес (Laura Díaz Sánchez), речниця Plastic Soup Foundation пояснила: «Така мобільна гра на цифровому білборді є цікавим та захопливим способом поінформувати людей про пластикові відходи у річках та океанах. Тобто про те, що ми називаємо пластиковим супом! Ця інтерактивна кампанія має на меті водночас і розважити людей, і донести до них важливе послання. Ми сподіваємося, це заохотить публіку до використання додатку My Little Plastic Footprint і до зниження використання пластику в своєму житті».

А виконавчий директор Ocean Outdoor Філ Голл (Phil Hall) додав: «Ідея AGCS використовує дуже креативний підхід, щоб донести до людей своє послання. Тому вона й перемогла у нашому конкурсі. Той факт, що в цій грі неможливо виграти, наочно демонструє нагальну потребу діяти прямо зараз, щоб зупинити пластикову хвилю. Ідея, яка стосується всіх нас».

Джерело

Побачити океанський пластик з іншого боку, у вигляді псевдодокументального фільму про природу, можна у цій творчій колаборації з ООН, присвяченій Цілям сталого розвитку.

Теги: екологіязовнішня рекламаігрикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.